Lavprisekspressen med barn

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Noen som har tatt denne med barn? Hvordan er det med barneseter, har de det? Jeg skal ta toget, men må ha togbytte. Toget er jo stadig vekk forsinket, så jeg tenker jeg må ha en backup hvis jeg mister toget.
Ser ut som lavprisekspressen da er alternativet.

Japp :) har hatt det når jeg har reist men ring og hør for om du ringer i god tid tar de med barnesete for deg :) for kan jo hende det er begrenset hvor mange seter de har for kab jo hende fler reiser med barn på samme ruten !
De pleier forresten og ha det i ''tronken'' så spør etter det når du kommer på..

En del nyere busser har også integrert barnesete i ett par av de vanlige, de bare vipper det forover, så er det et barnesete i ryggen :) Kun "bybusser" som slipper unna å ha barneseter ;) Men ville ringt å reservert ja :D

Det er jo ikke vist i å reservere, siden jeg skal ta toget. Men hvis jeg mister toget ved togbytte er det 6 timer til neste tog... Prøvde å søke på buss, eneste jeg fant var lavprisekspressen. Greit å ha en plan B, men får virkelig håpe at jeg ikke mister toget!

sør-vest ekspressen har de setene der du snakker om ihvertfall 2 stk i hver buss tror jeg ;)

bare på så små turer som ut i distriktet rundt bergen har jeg sett sånne på alle busser, og når jeg tok buss oslo-bergen for 8-9 år siden hadde de og sånn :) så tror det begynner å bli vanlig over alt :)

bare på så små turer som ut i distriktet rundt bergen har jeg sett sånne på alle busser, og når jeg tok buss oslo-bergen for 8-9 år siden hadde de og sånn :) så tror det begynner å bli vanlig over alt :)
aha ja det stemmer sikkert da ;) har bare reist kristiansand - oslo , Kristiansand - Stavanger så da har de hatt de innebygde setene på sør - vest ekspresseen men ikke på lavpris der har de pleid og ha seter og puter under bussen men man har alltid måtte spurt de går ikke å henter automatisk :p han ene spurte om ikke min var for stor for sete og ikke heller skulle ha pute når han var 2,5 så :p

Back
Topp