Lavpris-tester.com...

Håpefull85

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2018
Julibarna2024☀️
Noen som har bestilt fra disse før? Er d faktisk samme testene som på billige-tester.no? Ut ifra d jeg ser er d faktisk "samme" butikken, for anmeldelsene som brukes er de samme i begge, men testene er billigere fra lavpris-tester.com:o I tillegg er d samme person man får mail fra når bestillingen er sendt.
Fikk meg hvertfall 35 el tester og 10 g.tester for 307,50 :) Så da var d dagens tips fra meg:p

Jeg har ikke bestilt fra lavpristester, men jeg husker å ha lest at det er samme butikken, også har de akkurat samme i Danmark. SIkkert Sverige også :P

Test-deg.no er bra og billig fikk dem dagen etter på 5 g tester stav for 90 kr og samme for el tester stav

Jeg har ikke bestilt fra lavpristester, men jeg husker å ha lest at det er samme butikken, også har de akkurat samme i Danmark. SIkkert Sverige også :P

Ja, på lavpris-tester kan du velge norsk, dansk eller svensk:p
De er lure da, AKKURAT samme testene (vil jeg jo tro), men forskjellig pris:o

Test-deg.no er bra og billig fikk dem dagen etter på 5 g tester stav for 90 kr og samme for el tester stav

Ja, hvis man bruker staver var ikke d så ille pris, tror d var 109,- for 5 staver på lavpris-tester. Dog synes jeg g.stripsene funker like godt, og dem koster 130,- for 10 stk der:)

Ja, på lavpris-tester kan du velge norsk, dansk eller svensk:p
De er lure da, AKKURAT samme testene (vil jeg jo tro), men forskjellig pris:eek:

Virker jo liksom litt suspekt, men vi vet jo at testene funker som de skal så :p

Virker jo liksom litt suspekt, men vi vet jo at testene funker som de skal så :p

Ja, vi får se når jeg mottar dem;) Men d mener d sto samme firma på begge, så d stemmer sikkert...men enig i at d er litt suspekt:o

Ja, vi får se når jeg mottar dem;) Men d mener d sto samme firma på begge, så d stemmer sikkert...men enig i at d er litt suspekt:eek:

Ja det er vel samme merke man får på både lavpris og billigtester så da regner jeg med det funker hos lavpris også :p Du får gi en advarsel hvis du får noe dårlig erfaring med lavpris!:eek:

Ja det er vel samme merke man får på både lavpris og billigtester så da regner jeg med det funker hos lavpris også :p Du får gi en advarsel hvis du får noe dårlig erfaring med lavpris!:eek:

D skal jeg gjøre, men som sagt er d til og med samme kundeomtaler på begge sidene, så d må nesten være samme firma:p Evt så er lavpris bare humbug, men googlet før jeg bestilte og ser ut som d er flere som har prøvd derifra. Var litt spent på om noen her inne hadde prøvd dem, men tydeligvis ikke:o :p

Bestill fra ebay- enda billigere, og samme testene:)

D vet jeg, har tester derifra som jeg bruker nå:) Men var el tester jeg var ute etter, og har ikke funnet de samme som fra billige-tester på ebay, kun g.testene. I tillegg trenger jeg el tester asap, da går d ikke å vente 1 mnd fra Kina;)

D skal jeg gjøre, men som sagt er d til og med samme kundeomtaler på begge sidene, så d må nesten være samme firma:p Evt så er lavpris bare humbug, men googlet før jeg bestilte og ser ut som d er flere som har prøvd derifra. Var litt spent på om noen her inne hadde prøvd dem, men tydeligvis ikke:eek: :p

Ja ganske sikker på at det er samme firma :P Jeg googla som bare det på både lavpristester og billigtester første gang jeg bestilte for å være sikker på at det ikke var tull, endte på billigtester siden det virket som flest bruker det. Da har du hvertfall gitt et tips til alle som ikke visste om det her inne ;)

D vet jeg, har tester derifra som jeg bruker nå:) Men var el tester jeg var ute etter, og har ikke funnet de samme som fra billige-tester på ebay, kun g.testene. I tillegg trenger jeg el tester asap, da går d ikke å vente 1 mnd fra Kina;)
1 mnd :o her pleier det ta max en uke :)

Ja ganske sikker på at det er samme firma :P Jeg googla som bare det på både lavpristester og billigtester første gang jeg bestilte for å være sikker på at det ikke var tull, endte på billigtester siden det virket som flest bruker det. Da har du hvertfall gitt et tips til alle som ikke visste om det her inne ;)

Testene kom i dag allerede:) Og d er HELT samme testene, bare billigere:D

Testene kom i dag allerede:) Og d er HELT samme testene, bare billigere:D

Hm, kanskje jeg også skal bestille derifra neste gang :D Sambo har klaget litt på alle pengene som går til testing :p

Hm, kanskje jeg også skal bestille derifra neste gang :D Sambo har klaget litt på alle pengene som går til testing :p

Er ikke voldsomt mye billigere da, men som sagt 307,50 for 35 el-tester og 10 g.tester, d holder jo en liten stund:p Men pass på at dem må fortolles hvis du bestiller for over 350,- derifra, samt at d er gratis frakt hvis du bestiller for mer enn 280,- (tror jeg d var).:)

Er ikke voldsomt mye billigere da, men som sagt 307,50 for 35 el-tester og 10 g.tester, d holder jo en liten stund:p Men pass på at dem må fortolles hvis du bestiller for over 350,- derifra, samt at d er gratis frakt hvis du bestiller for mer enn 280,- (tror jeg d var).:)

Jeg har kun brukt gtestene og jeg ser at dersom man skal bestille flere enn 10 gtester så er billigtester billigst :p Så da kommer det ann på hva man skal ha :) Ikke at det er store forskjellene men. Kjøper man 35 gtester er lavpris billlgst da :p

Jeg har kun brukt gtestene og jeg ser at dersom man skal bestille flere enn 10 gtester så er billigtester billigst :p Så da kommer det ann på hva man skal ha :) Ikke at det er store forskjellene men. Kjøper man 35 gtester er lavpris billlgst da :p

Ah...ja, har du sett:) Jaja, greit å vite hvis d skal bestilles flere g.tester;) Dog tror jeg at jeg har så d holder:p Samme g.testene finner man på ebay da, bare halve tykkelsen på testene liksom, de er superbillige:)

Back
Topp