Lavmål til tusen

Alias

Gift med forumet
Hva er det som skjer her inne???så utrolig lavmål og drive å slenge dritt om hverandre her inne på babyverden....kan man ikke bruke dette stedet til hva det er til, råd og veiledning til oss som er gravide el som prøver å bli det osv....hva har....kremt....dere det faktisk gjelder med å gå inn på andre forum å slenge dritt om andre der???kan vi ikke heller bare konsentrere oss om hverandre her inne på BV og støtte hverandre i form av råd og veiledning som FAKTISK har noe med emnet å gjøre???vi er tross alt voksne mennesker, men dette er barnsli!!!!!
Noen andre som er enig med meg???

ja det blir litt vel mye styr til tider.

Helt enig... Har ikke vært her inne i helga å har ikke fått med meg hva som har blitt diskutert(har prøvd å lese gjennom noen tråder, men det var så mye her at alt orker jeg ikke) Men....man trenger vel ikke slenge dritt til hverandre.. Her inne burde alle kunne stole på hverandre, at de som er her stiller opp i vanskelige situasjoner.... Jeg vet at jeg ville satt pris på det om jeg skulle trenge det.. Så alle sammen...: VÆR SNILLE MED HVERANDRE DA:::

Er så enig med dere!!!! Skjønner ikke at de gidder. Jeg er som de fleste andre her innom for og få gode råd og svar på ting jeg lurer på.
Det pussige er at det er nesten alltid de samme som holder på........

Koseligere hvis vi kan støtte hverandre istedenfor og lese om krangling. Det er greit at man ikke er enig i allt som blir skrevet, men man trenger ikke og være så krass når man svarer.

Ha en fin dag!!!![:)]

jeg slenger ikke dritt om noen og får heller ikke slengt noe tilbake!!! tror det er en go oppskrift ,selv om det ikke blir så veldig mange gode diskusjoner ut av det heller da[:)]. Liker en go diskusjon men er skjelden jeg som starter dem da.(det tar jeg igjen hjemme he he)

Hmmm dette har jeg visst gått glipp av igjen.... Det skal ikke være nødvendig å slenge dritt til hverandre, nei. Det er ikke DÈT dette forumet skal brukes til. Krangling og drittkasting kan gjøres andre plasser.

For et par måneder siden var det skikkelig ille her inne, og jeg trodde det hadde gitt seg nå. Jeg har i hvert fall ikke merket noe - kanskje jeg ser på feil forum?? Sambo mente jeg var en skikkelig HORMONBOMBE da jeg gikk gravid, lurer på hvordan noen av de andre kommende fedrene har det da????? [&:]

Må si meg enig i at det er litt veeeeel mye styr her inne til tider. Virker som om enkelte bare er ute etter å krangle, bråke og slenge dritt. Prøver å holde meg mest mulig utenfor diskusjonene for jeg orker rett å slett ikke å bli innblanda i noe. Alikevel må jeg si at jeg er mektig lei av all kranglinga her inne! [:@] Vi er voksne mennesker å burde respektere hverandre for den vi er isteden for å tråkke hverandre lengst mulig ned i søla!

Jøss .. Nå er jeg ganske overrasket.. jeg har neppe sett skit og dritkasting på de 5 mnd. jeg har var her, bortsett fra en gang, da var det om gud og relgion.. ellers synes jeg at alle her er storsett koselige og snille jeg[8|]Eller?

Back
Topp