Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk jeg vil ikke slanke meg men vil bare spise så lite karbohydrater som muligJa, det kan du. Jeg kan finne noen gode kilder til deg etterhvert. Jeg leste mye om det da jeg fikk kraftig svangerskapsdiabetes forrige gang, men ønsket unngå insulin.
Man kan jo fint gå både opp og ned og holde stabil vekt på lavkarbo Å slanke seg derimot er jo ikke anbefalt med mindre man er veldig overvektig og gjør det i samråd med lege.Tusen takk jeg vil ikke slanke meg men vil bare spise så lite karbohydrater som mulig
Jeg er så kvalm nå ... mat er ut. jeg Mistet nesten 4 kilo. Jeg skal prøve å spise litt mer karbo trorMan kan jo fint gå både opp og ned og holde stabil vekt på lavkarbo Å slanke seg derimot er jo ikke anbefalt med mindre man er veldig overvektig og gjør det i samråd med lege.
Jeg tenker det viktigste er å spise noe du får i deg, og helst noe som ikke kommer rett ut igjen. Om det er karbohydrater, proteiner eller fett tror jeg du kan tillate deg selv å ikke tenke så mye på. God bedringJeg er så kvalm nå ... mat er ut. jeg Mistet nesten 4 kilo. Jeg skal prøve å spise litt mer karbo tror