LAVKARBO

Tina1988

Elsker forumet
Er det noen her som har gått på det før de ble gravide, og har bestemt seg for å fortsette me det i graviditeten også? 

Jeg lurer rett og slett på når en må starte å øke karbsene? For en kan følge det vanlige i beg. men er usikker på når det ikke er godt nok lenger.

Anyone?

Jeg gikk på lavakarbo når jeg ble gravid. Jeg sluttet rundt uke 5. Delvis fordi ekspertene er så uenige i om det er bra. Tror de fleste er enige i at det ikke er bra for barn, så da ville jeg ikke utsette mitt (ufødte) barn for lavkarbo. Resten av grunnen var at jeg har vært så dårlig og hatt så dårlig matlyst, at jeg har måttet spist ting jeg har lyst på. Det er jo da så klart mest usunn mat

Lav karbo er jo vanlig mat, bare lite karbohydrater =) Men da skipper jeg det ja! 

Visste ikke hva dem har sagt :)

Som sagt over her så er jo lavkarbo vanlig mat, så tror ikke det er så farlig å gå på lavkarbo under svangerskap (forfedrene våre har jo det).

Men jeg ville nok ha holdt meg laaangt unna ketolyse!! 

Jeg gikk på lavkarbo før graviditeten, og etter jeg fant det ut, så har jeg begynt å spise mer brød og drikker melk igjen (litt pasta).. men prøver fortsatt å holde meg unna potet og ris og gooodis.
Spiser masse nøtter nå =)

Tar man vitaminer ved siden av kan jeg ikke se at det skal være noe stress =)

Back
Topp