Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: bellarosella
Jeg gikk på denne lavkarbo dietten for et par år siden http://www.spisdegslank.no/
Funket som bare det. Gikk ned hele 12 kg iløpet av bare noen få mnd[:D] Men de 12 kg er tilbake og vel så det nå[:'(]
ORIGINAL: plex
så problemet med denne dieten er at det kommer fort tilbake hvis man begynner å spise vanlig igjen?
baah tror virkelig ikke jeg klarer å holde meg unna pasta i en evighet:p hva gjør man om man er bedt bort på middag og det er poteter eller pasta der da?
ORIGINAL: Charlis
så problemet med denne dieten er at det kommer fort tilbake hvis man begynner å spise vanlig igjen?
baah tror virkelig ikke jeg klarer å holde meg unna pasta i en evighet:p hva gjør man om man er bedt bort på middag og det er poteter eller pasta der da?
Ja, det er et lite problem med dietten, som med de fleste dietter faktisk...
Men du trenger jo ikke bli så ekstrem at du må takke nei til middager hvis de som inviterer har tenkt til å servere pizza eller spagethi[:D]
Det er generelt lurt å spise lite av mat som inneholder mye karbo, særlig om du skal ned i vekt! Men av og til skader jo ingen! Det absolutt beste du kan gjøre er å spise variert og trimme litt ved siden av[;)]
ORIGINAL: lena89
lavkarbo er å spise mye fett.. prinsippet er at fett forbrenner fett..skal ikke spise poteter,brød,pasta,frukt osv.
http://lenabeatrice.net/
jeg brukte denne nettsiden.. masse gode oppskrifter... er en dyr diett da
ORIGINAL: Charlis
Ja, det er et lite problem med dietten, som med de fleste dietter faktisk...
Men du trenger jo ikke bli så ekstrem at du må takke nei til middager hvis de som inviterer har tenkt til å servere pizza eller spagethi[:D]
Det er generelt lurt å spise lite av mat som inneholder mye karbo, særlig om du skal ned i vekt! Men av og til skader jo ingen! Det absolutt beste du kan gjøre er å spise variert og trimme litt ved siden av[;)]
okei men da tror jeg at jeg heller spiser lite karbomat men litt :) også slenger jeg meg heller på 30 days shreden min :p er altfor glad i pasta til å kunne kutte det ut helt :) (har jo gjort det nå, men om jeg skal gjøre det over tid kommer jeg til å sprekke big time [8D])