Lavkarbo.

Purpurea

Gift med forumet
Jaja.. da har jeg startet da med å ikke spise så fryktelig mye karbohydrater.
Etter en tur på vekta som viser nesten den vekta jeg hadde når jeg fødte Magnus så
er jeg så utrolig lei.
Lei av å være feit
Lei av å ikke orke så mye
Lei av å være dårlig i magen.
Lei av alt egentlig.

Håper jeg vil merke forskjell på magen og kroppen etter en stund på dette.

Fant en knallblogg som ga masse inspirasjon, så kommer nok til å følge den nært.

Her er bilde av frokosten min idag

Så da får dere ønske meg lykke til
Komme med oppmuntrende ord og støtte til meg.

Jeg har også funnet inspirasjon til å kutte ned på karboene - var jo kjempeflink på slutten av dette svangerskapet iom at jeg fikk sv.diabetes, men det har jo sklidd helt ut... Nå går ammingen ned og vekta opp 2 kg, så da tenkte jeg å ta noen grep nå før jeg blir helt demotivert av alt[;)]

Fikk litt lyst da jeg fant linken til de te-brødene som Mina-min la ut - takk! Er altfor glad i brød
Og der fant jeg tips om ostekjeks, så det skal også lages[:D]

Er veldig spent på hvordan kroppen reagerer på det - særlig med at jeg må øke melkeinntaket. Det har gått greit i det siste, men prøver jo å moderere melkeinntaket. Hvordan vil du reagere på det, Gry? Eller holder du deg også melkefri? Jeg syns ikke det blir så mye å variere kosten med om jeg også skal kutte ut all ost og melkeprodukter.

Stå på, Gry - dette klarer vi så lett som bare det! Og så kan vi jo hjelpe hverandre om vi trenger litt støtte eller tips om vi begynner å bli lei av noe mat.

Jeg er laktose intolerant så jeg er veldig usikker der.

Så en reklame på tv igår om at det har kommet laktosefri fløte[:)][:)]
Blir vel å bruke den i maten.

Ost kan jeg forsåvidt spise, får bare prøve meg frem.

Sammen er vi sterke [:)][:)]
dette skal vi klare

ORIGINAL: *Mina min*

Lykke til[:D]

Kan anbelfale denne bloggen også http://lenabeatrice.net/ Helt superduper. Utrolig masse bra oppskrifter der[:D]

Er henne jeg  har funnet og blitt inspirert, i dag lagde jeg kyllingnuggets.. NAM NAM[:)]

Bonne Courage jenter!

[:)]

Gry, du er tros alt en SKORPION. Det er klart du klarer det. [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

spennende da snuppa, dette klarer du vettu[:D][:D]

jeg har så lyst og sette i gang med noe sånn jeg og, men jeg er ikke flink til og finne noen oppskrifter osv, pluss at jeg har mini også[&o][&:]

You go girl[:D]

ORIGINAL: *Mina min*

hehe,, ser no i bloggen din at du har prøvd deg på det som jeg skrev[8D]

Jepp.. ostekjeksen var knallgod[:D]

Back
Topp