lavkarbo/ketolyse

Pjuska80

Betatt av forumet
Dere med det kostholdet, hvordan får dere i dere nok fett?

Jeg sliter med å få i meg nok fett, og trenger tips [:)]

ja, det kan være et problem å få i seg nok. Bruker Cocosa, bare for å få i meg ekstra fett.

hm d finnes divers kalkulatorer på internett som deler opp i en pizza diagram på hvor mye du har spist på en dag også står d under hvor mye du burde ha.. husker ikke hva siden heter men du kan jo søke litt

ORIGINAL: Prinsessa i tårnet

ja, det kan være et problem å få i seg nok. Bruker Cocosa, bare for å få i meg ekstra fett.

Jeg har cocosa, både med og uten kokos smak.. men hvor mye tar du om dagen ca, og hvordan få det i seg?

Har tenkt på tanken at jeg kanskje skal begynne ta litt i kaffe, men tviler på at jeg får min 14år gamle sønn til å drikke kaffe he he

ORIGINAL: Frk. Vaskepott

ORIGINAL: Pjuska80

Jeg har cocosa, både med og uten kokos smak.. men hvor mye tar du om dagen ca, og hvordan få det i seg?

Har tenkt på tanken at jeg kanskje skal begynne ta litt i kaffe, men tviler på at jeg får min 14år gamle sønn til å drikke kaffe he he

14år gammle sønn? han som går på ketolyse??

Både han og jeg... han går på det i samråd med barnelegen på sykehuset.. han skal ned ca 15kg.. han har blitt ganske stor iløpet av di siste årene, fant ut for 1år siden hvorfor, for lavt stoffskifte. Har nå endelig etter 1 år funnet riktig medisinering for han, så han bruker 100mkg levaxin daglig, men medisinering i seg selv gir ikke vekttap [&o]

Ekstra smør på knekkebrød, steker alt med smør. Bruker fløte i egg, majones på knekkebrød og salat og rømme på salat og grønnsaker. Cocosa evt i te.

Tran er jo også et fantastisk fett-tilskudd. [;)] Ta gjerne kapsler, det har samme effekt.

ORIGINAL: Pjuska80

Jeg bruker den i kaffen (på nettsiden anbefaler de at du får i deg ca 3 ss om dagen), jeg bruker da den med kokos smak, den andre er til steking. Bruker også å lage meg nøtteblanding, og der bruker jeg cocosa. Sjokoladekjeks.

Back
Topp