Lavkarbo eksperter

Loop

Betatt av forumet
Håper noen flinke lavkarbodamer kan hjelpe meg litt.

Lavkarbo og ketolyse er ikke det samme? Ketolyse er vel mye strengere?
Kan man spise havregryn, byggris, quinoa når man går på lavkarbo?

Har kuttet ut mel og sukker, men har litt problemer med å kutte ut byggris og havregryn [&:]

Noen som har erfaringer med hvor raskt man får resultater selv om man spiser litt langsomme karbohydrater?

ORIGINAL: Loop

Har kuttet ut mel og sukker, men har litt problemer med å kutte ut byggris og havregryn [&:]

Noen som har erfaringer med hvor raskt man får resultater selv om man spiser litt langsomme karbohydrater?

Du kan lese mye om dette på www.lavkarbo.no
Enklere å få svar på alt du lurer på der inne[:D]

ORIGINAL: *charlie*

ORIGINAL: Loop

Du kan lese mye om dette på www.lavkarbo.no
Enklere å få svar på alt du lurer på der inne[:D]

Prøver å lese litt der inne men skjønner fint lite [8|]
Fått med meg at byggria har lav gi, men kan man f.eks spise både byggris og havregryn/knekkebrød i løpet av en dag?

Jeg går ikke på lavkarbo, men har lagt om kostholdet... Spiser ikke brød, men tonnevis av rugsprø knekkebrød! [;)] Brukte å spise havregrynsgrøt på jobb (hihi, enkelt å lage og slipper tørre brødskiver), det kuttet jeg litt ut... MEN jeg er IKKE fanatisk, men velger å leve sunt!

Havregryn er fulle av karbo, men hallo: det er jo ikke usunt! Spis det med måte MENER JEG! [;)]

ORIGINAL: Tøsa FTW

Når jeg tenker meg litt mer om, så tror jeg forresten det du nevner der er ok på lavkarbo altså...
Hehe...
Men du skjønte sikkert prinsippet i det jeg skrev over?

Jepp, tok den [;)]

Kan abre glemme ketolyse for 15g karb er alt for lite for meg. Totalt avhengig av å kunne ty til knekkebrødmåltider, ellers bare sprekker jeg [&:]

ORIGINAL: Tøsa FTW

Når jeg tenker meg litt mer om, så tror jeg forresten det du nevner der er ok på lavkarbo altså...
Hehe...
Men du skjønte sikkert prinsippet i det jeg skrev over?

Tror forresten vi har vært i samme terminforum [;)]

Her kan du sjekke hvor mye karbo det er i div ting.

http://www.matoppskrift.no/sider/karbo.asp

Back
Topp