Lavere temp, og utslett!?

sørlandsbaby

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Jadda, 3. sykdomstråden min denne uka[8D]

I går fikk snuppa paracet for ørebetennelsen (har ikke hatt mye feber i går, og ingenting i dag) før ho la seg.
Og i dag til morran etter 12 timer uten febernedsettende/smertestillende lå tempen hennes nesten en grad under normal tempen[8|]
Er det normalt? Pleier å ha normal temp på 36,9 - i dag morges målte jeg 36!
I tillegg dukket et svakt, rødt utslett ut i gårkveld. Små prikker, men ikke vablete[&:]

Ringte legevakta i dag morges, siden det ikke var gått vekk, og ho mente jeg bare kunne ta det med ro så lenge ho spiste og var i form.. Og dagen i dag har bestått av konstant sutring og grining nesten[:(] Og har spist 3 brødbiter og drukket kanskje 1 dl. melk..[&:]

Nå lurer jeg egentlig på hva dere ville gjort i denne situasjonen? Har en følelse av at vi stod opp "for tidlig", og at ikke ho var utsovet.. Derfor sutringa!

Vanskelig med sykt barn[&:][8D]

ho har ikke fått den fjære barnesykdomen da,, feber i noen dager så når den forsvinner kommer det utseltt... elias ble rødflammete på magen og panna... den varte en dag eller så... Kan vell også være en reaksjon på tabl el mat,, kan jo ringe lege etter ho har tatt en lur om ho fortsatt e sur

Går nå rundt her og styrer og griner litt innimellom[&:]
Men er jo forsåvidt oppegående, så ser det litt an[:D]

stakkar liten!
Men de hørtes ut som den 4 barnesykdom eller hva den heter,jeg passet min veninne sin gutt engang og kunne ikke skjønne hvorfor han var så sutrete men tenkte at jeg var en ræva barnevakt var før vi fikk unger selv.. [8D]
Så viste det seg at det var dette da [:D]

Back
Topp