M Mailykke2 Forelsket i forumet 6 Jul 2012 #1 Noen som har brukte dette for å roe babyen? og hvordan bruker dere dette? Hvor har dere kjøpt oljen?
LadyOnHeels Elsker forumet 6 Jul 2012 #2 har ikke hørt om det engang : / bruker støvsuger lyd for å roe hun eller/og vippestol med vibrering :)
har ikke hørt om det engang : / bruker støvsuger lyd for å roe hun eller/og vippestol med vibrering :)
C Chocolate girl Elsker forumet 8 Jul 2012 #3 Noen dråper på puta på større barn har jeg hørt. Så kanskje noen dråper på en klut eller noe og ha den i nærheten av hodet?
Noen dråper på puta på større barn har jeg hørt. Så kanskje noen dråper på en klut eller noe og ha den i nærheten av hodet?
M Mailykke2 Forelsket i forumet 8 Jul 2012 #4 Chocolate girl skrev:Noen dråper på puta på større barn har jeg hørt. Så kanskje noen dråper på en klut eller noe og ha den i nærheten av hodet? Prøvde med en dråpe på en klut, men for ei stank! Jeg fikk vondt i hodet av lukta så kastet den kulten:p
Chocolate girl skrev:Noen dråper på puta på større barn har jeg hørt. Så kanskje noen dråper på en klut eller noe og ha den i nærheten av hodet? Prøvde med en dråpe på en klut, men for ei stank! Jeg fikk vondt i hodet av lukta så kastet den kulten:p
C Chocolate girl Elsker forumet 8 Jul 2012 #5 Haha! Bra du ikke tok det rett i senga da! kanskje den burde vanned ut før du tok den på noe?
M Mailykke2 Forelsket i forumet 8 Jul 2012 #6 Chocolate girl skrev:Haha! Bra du ikke tok det rett i senga da! kanskje den burde vanned ut før du tok den på noe? Tok natusan din bed time olje på nesen til bamsen:p om den gjorde susen vet jeg ikke:p
Chocolate girl skrev:Haha! Bra du ikke tok det rett i senga da! kanskje den burde vanned ut før du tok den på noe? Tok natusan din bed time olje på nesen til bamsen:p om den gjorde susen vet jeg ikke:p