Lave eggreserver - Gladhistorier?

Nette85

Glad i forumet
Himmelbarn
Julibarna 2019
Augustlykke 2022 ❤️
Jeg har fått beskjed om at eggreservene mine er veldig lave (AMH 0,6), så det er liten sjanse for at vi får til en lillebror/søster uten hjelp.
Vi har nå fått time på Klinikk Hausken for mulig IVF-behandling, men jeg skulle så gjerne klare det på egenhånd.
Noen andre med lignende lave verdier som allikevel har fått til å få en spire til å sitte?

I følge fertilitetsmonitoren min har jeg økning i LH-verdi (2 dager med max fertilitet) hver måned og en tante en kan stille klokken etter. Men allikevel uteblir den siste streken på graviditetstestene :(
 
Jeg har fått beskjed om at eggreservene mine er veldig lave (AMH 0,6), så det er liten sjanse for at vi får til en lillebror/søster uten hjelp.
Vi har nå fått time på Klinikk Hausken for mulig IVF-behandling, men jeg skulle så gjerne klare det på egenhånd.
Noen andre med lignende lave verdier som allikevel har fått til å få en spire til å sitte?

I følge fertilitetsmonitoren min har jeg økning i LH-verdi (2 dager med max fertilitet) hver måned og en tante en kan stille klokken etter. Men allikevel uteblir den siste streken på graviditetstestene :(

Følger spent med her. Min amh er 3 og fsh 10.. Er på rugedag 5 i 2. ivf forsøk.
Har også hatt positive el tester og regelmessige sykluser.

Lykke til!
 
Ååå, så spennende! Krysser fingrene for at det egget sitter :smiley-angelic001 Får jeg spørre hva som skjedde (eller ikke skjedde) på første forsøk?

Følger spent med her. Min amh er 3 og fsh 10.. Er på rugedag 5 i 2. ivf forsøk.
Har også hatt positive el tester og regelmessige sykluser.

Lykke til!
 
Jeg har fått beskjed om at eggreservene mine er veldig lave (AMH 0,6), så det er liten sjanse for at vi får til en lillebror/søster uten hjelp.
Vi har nå fått time på Klinikk Hausken for mulig IVF-behandling, men jeg skulle så gjerne klare det på egenhånd.
Noen andre med lignende lave verdier som allikevel har fått til å få en spire til å sitte?

I følge fertilitetsmonitoren min har jeg økning i LH-verdi (2 dager med max fertilitet) hver måned og en tante en kan stille klokken etter. Men allikevel uteblir den siste streken på graviditetstestene :(
På litt utrygg grunn her, men mener det for noen år siden var snakk om to bloggere som begge hadde veldig lave reserver og som begge nå har fått barn (tror til og med begge fikk det naturlig mellom IVF-forsøk). Vet den ene var pilotfrue, og den andre var en svensk blogger. Kenza? Verdt å sjekke ut om du vil ha gladhistorier iallefall:Heartred
 
Back
Topp