Lav trampoline!

Veslepus86

Forumet er livet
VIP
Noen her som har eller prøvd lav trampoline og er fornøyde?

Noe ala denne:
ImageUploadedByBV Forum1407942819.801484.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Du må vel grave litt under den? De så veldig kjekk ut :)

Har null erfaring nå, men husker tilbake til jeg var 6-7 år, da hadde vi stor trampoline, tipper den var 20-30 cm over bakken. Den var ganske stram, så kom ikke i bakken. Den var veldig populær :D hos bestemor brukte vi også en sånn minitrampoline. Aner ikke hva de kaller den, men kun for en person. Måtte bytte på, den var og populær :)

Får du satt noen korte bein på modellen på bildet? Om den er stram i duken i tillegg, så trengs ikke graving, så sant det er snakk om små barn :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har null erfaring nå, men husker tilbake til jeg var 6-7 år, da hadde vi stor trampoline, tipper den var 20-30 cm over bakken. Den var ganske stram, så kom ikke i bakken. Den var veldig populær :D hos bestemor brukte vi også en sånn minitrampoline. Aner ikke hva de kaller den, men kun for en person. Måtte bytte på, den var og populær :)

Får du satt noen korte bein på modellen på bildet? Om den er stram i duken i tillegg, så trengs ikke graving, så sant det er snakk om små barn :)

Ja, det er bein på den. Sånn som dette:
ImageUploadedByBV Forum1407957224.472410.jpg

Står det noe i forhold til max vekt, antall personer osv? Trampoliner er jo laget for å settes opp og brukes. I verstefall grave 10 cm under duken (med grei avstand fra bena, så det ikke raser når det regner)..

Står maks 750 kg. Ikke noe om antall personer.

Her er linken der jeg fant dem: http://www.choppi.no/trampoline-butikken/trampoline-exit-interra-basic-1162

De anbefaler aldri mer enn en og en på trampoline fordi skader fra trampoliner kommer fra at man hopper på hverandre, kræsjer osv.
Denne trampolinen må dere grave ned et hull, om ikke vil duken bare møte bakken og det blir ikke noe sprett :)
Jeg ville ikke kjøpt denne, da den er uten sikkerhetsnett. Det er viktig for meg, for i stor fart på trampoline så kan man fort hoppe utenfor.

De anbefaler aldri mer enn en og en på trampoline fordi skader fra trampoliner kommer fra at man hopper på hverandre, kræsjer osv.
Denne trampolinen må dere grave ned et hull, om ikke vil duken bare møte bakken og det blir ikke noe sprett :)
Jeg ville ikke kjøpt denne, da den er uten sikkerhetsnett. Det er viktig for meg, for i stor fart på trampoline så kan man fort hoppe utenfor.

Ja, jeg vet at vi må grave bort litt under matten.

Trodde denne var litt tryggere pga den lave høyden.

Vi har ikke bestemt oss for noe enda. Tenkte å høre erfaring på disse.

Enig med Tøfferud:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Back
Topp