Lav temperatur etter høy feber

Iva82

Elsker forumet
Himmelbarn
Min gutt på 16 månader ble forkjølet ei uke siden, begynte med lett feber men han ble mye verre andre og tredje dag med 40 grader feber, langt historie men etter 5 dager han hadde ikke mer feber, begynte å spise og tok puppen. Men, han er veldig kald og med lav temperatur under 36 og sover mye. Når han våkner han er misfornøyd men etterhvert han er i bedre humør og spiser. Lurer på hvis er der noen med samme erfaring? Hva hjulpet og hvor lenge tid tok det å komme tilbake til normalen?

Min gutt på 16 månader ble forkjølet ei uke siden, begynte med lett feber men han ble mye verre andre og tredje dag med 40 grader feber, langt historie men etter 5 dager han hadde ikke mer feber, begynte å spise og tok puppen. Men, han er veldig kald og med lav temperatur under 36 og sover mye. Når han våkner han er misfornøyd men etterhvert han er i bedre humør og spiser. Lurer på hvis er der noen med samme erfaring? Hva hjulpet og hvor lenge tid tok det å komme tilbake til normalen?
Jeg fikk beskjed om at lav temperatur var også regnet som feber men anbefaler å ringe helsestasjonen eller lege så får du bedre svar:)

Jeg har snakket med fastlege idag og hun sa at det er sikkert feil måling noe jeg kan ikke tro. Med samme termometer alle i familien har over 36,5 men han har 35. Idag det er litt bedre eller rundt 36. Han sover mer en vanlig men er i bedre humør idag. Vi skal sjekke crp og temperatur hos fastlegen og snakke litt om det. Litt rart alt dette

Jeg har snakket med fastlege idag og hun sa at det er sikkert feil måling noe jeg kan ikke tro. Med samme termometer alle i familien har over 36,5 men han har 35. Idag det er litt bedre eller rundt 36. Han sover mer en vanlig men er i bedre humør idag. Vi skal sjekke crp og temperatur hos fastlegen og snakke litt om det. Litt rart alt dette
Får håpe du får bedre svar hos fastlegen :)
God bedring til lille gutten!

Får håpe du får bedre svar hos fastlegen :)
God bedring til lille gutten!
Tusen takk! Han er helt seg selv nå :) I går kveld temperatur var 36,1 og ble i bedre humør. Idag samme temperatur hos lege og crp er 8 som er ok. Jeg ville ikke diskutere en gang til at det var ikke feil måling og er bare glad i at han er helt frisk. Jeg tror hun egentlig vet ikke. Også, da jeg spurte hvorfor han ble nesten helt blå og lilla morgen etter 5 dager med høy feber da vi ble hentet med ambulanse hun sa at han hadde ikke nok oksygen mens lege på legevakta så at det er bare pga varme. Det er som det er og jeg skal blir mer oppmerksomt når han blir forkjølet eller får feber neste gang :)

Back
Topp