Hei, eg treng litt råd her. Eg er 5+6 ca (el 18. juli, bekrefta med temp), men har dei siste dagane vore ganske sikker på at eg har mista. Testane mine vart aldri særlig sterke, og mandag og tirsdag har eg hatt stor blødning med koagler og sterke smerter i tillegg til temp-fall. Men sidan onsdag har det stoppa heilt opp, i dag blør eg ikkje. Har lite, om ingen symptomer.
Målte hcg mandag og i dag torsdag, og den stiger!? Frå 38 til 104.
Eg mildt sagt stressa og treng sårt nokre råd, eventuelt å høyre frå andre som har vore gravide om dei har opplevd det same. Akkurat no vurderer eg at eg må straks til UL for å utelukke exu. Det er mitt første svangerskap.
Legg ved bilde av dagens testar. 5+0 tok eg digital som viste 1-2, men i dag er testane ganske mykje sterkare enn søndag då eg tok sist test.

Beklagar om dette er eit litt rotete innlegg! Eg veit berre ikkje heilt kva eg skal gjere vidare.
Målte hcg mandag og i dag torsdag, og den stiger!? Frå 38 til 104.
Eg mildt sagt stressa og treng sårt nokre råd, eventuelt å høyre frå andre som har vore gravide om dei har opplevd det same. Akkurat no vurderer eg at eg må straks til UL for å utelukke exu. Det er mitt første svangerskap.
Legg ved bilde av dagens testar. 5+0 tok eg digital som viste 1-2, men i dag er testane ganske mykje sterkare enn søndag då eg tok sist test.

Beklagar om dette er eit litt rotete innlegg! Eg veit berre ikkje heilt kva eg skal gjere vidare.

ta vare på deg sjølv