Lav selvfølelse?

SillyDilly

Forumet er livet
Jeg har hele livet hatt veldig god selvTILLIT og har alltid tatt det under det samme som å ha god selvFØLELSE, men nå har jeg skjønt at dette absolutt ikke er det samme, og etter å ha lest en artikkel om å ha lav selvfølelse i et blad har jeg funnet ut at det er dette jeg sliter med, og sliter SKIKKELIG med også! Tenker hele tiden at jeg ikke er bra nok. Sliter med det i forholdet med sambo - tenker at det er noe "galt" med han siden han ikke klarer å gi meg nok bekreftelse, men herregud uansett hva han sier/gjør så tror jeg ikke på han, føler jeg ikke fortjener det. Jeg har også vært den i forholdet som har fått mest "frihet" kan være med venner når jeg vil, dra ut om jeg vil osv osv, men han gjør jo heller aldri dette for han har ikke behov for det så da føler jeg meg igjen enda verre[&o]

Det jeg lurer på er om det er noen her inne som sliter med det samme? Og hva gjorde dere for å bygge opp selvfølelsen igjen? Finnes det "treningsmetoder" som man kan bruke? Jeg må gjøre noe med det for jeg sliter hver dag i alle relasjoner jeg har.

Dytter litt!

Har kjøpt boka Mer selvfølelse med Mia Törnblom så blir spennende å lese og se om jeg lærer noe

Har også følt det på meg heile livet "lenger ned på rangstigen" mindre verdifull enn alle andre etc.
Føler meg liten i denne stoore verden!

Det er bare ein følelse. Sliter ikkje med det lenger sånn sett..ikkje slik at eg blir deprimert.

selvfølelse nå er en ekjempe bra bok.,Jeg holder på med bok nr.2 .

Sambo sier jeg har forandret oppførsel totalt siden den gang. Jeg har alltid hatt lite og dårlig selvfølelse .Noe som han merket godt. Nå er den blitt mye bedre og vi har det bedre sammen.Hos meg gikk den dårlige selvfølelsen utover forholdet pga sjalusi.EKstrem sjalusi.
Mia som hun heter hun som har skrevet bøkene  har en god måte å skrive på og bøkene  er lettleste.Metoden er enkel.

ORIGINAL: tutekoppen

selvfølelse nå er en ekjempe bra bok.,Jeg holder på med bok nr.2 .

Sambo sier jeg har forandret oppførsel totalt siden den gang. Jeg har alltid hatt lite og dårlig selvfølelse .Noe som han merket godt. Nå er den blitt mye bedre og vi har det bedre sammen.Hos meg gikk den dårlige selvfølelsen utover forholdet pga sjalusi.EKstrem sjalusi.
Mia som hun heter hun som har skrevet bøkene  har en god måte å skrive på og bøkene  er lettleste.Metoden er enkel.

Så bra, jeg leser bok nr 2 jeg. Begynte litt feil[8D] Gleder meg til å lese den, har ikke hatt tid enda

Back
Topp