SillyDilly
Forumet er livet
Jeg har hele livet hatt veldig god selvTILLIT og har alltid tatt det under det samme som å ha god selvFØLELSE, men nå har jeg skjønt at dette absolutt ikke er det samme, og etter å ha lest en artikkel om å ha lav selvfølelse i et blad har jeg funnet ut at det er dette jeg sliter med, og sliter SKIKKELIG med også! Tenker hele tiden at jeg ikke er bra nok. Sliter med det i forholdet med sambo - tenker at det er noe "galt" med han siden han ikke klarer å gi meg nok bekreftelse, men herregud uansett hva han sier/gjør så tror jeg ikke på han, føler jeg ikke fortjener det. Jeg har også vært den i forholdet som har fått mest "frihet" kan være med venner når jeg vil, dra ut om jeg vil osv osv, men han gjør jo heller aldri dette for han har ikke behov for det så da føler jeg meg igjen enda verre[&o]
Det jeg lurer på er om det er noen her inne som sliter med det samme? Og hva gjorde dere for å bygge opp selvfølelsen igjen? Finnes det "treningsmetoder" som man kan bruke? Jeg må gjøre noe med det for jeg sliter hver dag i alle relasjoner jeg har.
Det jeg lurer på er om det er noen her inne som sliter med det samme? Og hva gjorde dere for å bygge opp selvfølelsen igjen? Finnes det "treningsmetoder" som man kan bruke? Jeg må gjøre noe med det for jeg sliter hver dag i alle relasjoner jeg har.