Lav puls etter fødsel

Sommerstjerne

Glad i forumet
Julikulene 2020
Smånissene 2022
Hei. Det er jo vanlig at pulsen stiger i svangerskapet. Min hvilepuls steg fra ca 65 til 75-80. Etter fødsel for to uker siden sank den fort, og ligger nå på 57 med perioder med puls rundt 45. Noen som aner om dette er normalt? Kjenner jeg synes det er litt ubehagelig at den er så lav:nailbiting:
 
Min var faktisk også så lav etter første svangerskap. Kom aldri på å sjekke det, men kanskje du burde ringt sykehuset? Og spurt om det er normalt, og eventuelt hvor lenge du kan gå med det sånn?:Heartred
 
Min hvilepuls før graviditet er på rundt 55, så lurer på hvordan dette skal gå
 
Hei. Det er jo vanlig at pulsen stiger i svangerskapet. Min hvilepuls steg fra ca 65 til 75-80. Etter fødsel for to uker siden sank den fort, og ligger nå på 57 med perioder med puls rundt 45. Noen som aner om dette er normalt? Kjenner jeg synes det er litt ubehagelig at den er så lav:nailbiting:

Hvordan gikk det med dette? :) Min er også veldig lav etter fødsel. Fort nede i 44 når jeg slapper av på sofaen :nailbiting:
 
Men det er vel litt sånn at hvis man føler seg frisk er det ikke noe problem! Og hvis man er slapp så er det kanskje et problem :)
 
Back
Topp