Lav mage?

RacingFrue

Glad i forumet
Har flere det?
Husker vagt med storebror, at magen startet høyt oppe ved puppene, og sank langt ned når jeg nærmet meg termin.
Har hatt den høyt denne gangen også. I helgen startet jeg vårrengjøringen, og syns liksom magen var veldig mye i veien. Mer enn vanlig, men jeg blir jo bare større så...
Men så kom jeg på jobb i dag og har fått mange kommentarer på at magen har vist større og sunket, bare i helgen. Flere har også sagt ting som "kanskje termin er feil da" og "kanskje han har tenkt til å komme en del før tiden"..
Jeg blir litt stressa av det kjenner jeg. Ligger det noe i det?

Vi har 3d ultralyd den 13. Kan de sjekke da ca h or stor babyen er nå? Og eventuelt oppdage om jeg skulle trenge en ny termin?
 
Venninna mi fikk akkurat nr 2 og ho sa at magen var MYE lavere med nr 2 enn med nr 1.
Her snakker vi ordentlig forskjell! Ho mente jentungen av på tur til å dette ut konstant og hadde nedpress hver gang ho sto :p Men fødte i uke 38+noe. Er forberedt på at kroppen min kan oppføre seg annerledes denne gangen jeg og.
 
Jeg bærer lavt/lav mage:) Gjort det alle tre gangene,og har ikke født en dag før termin med de to andre:p
Tror ikke du trenger stresse med akkurat det:)
 
Aner ingenting om dette, men virker som lite gjennomtenkte kommentarer. Skjønner godt at de påvirker deg, men tviler på at kollegene dine vet bedre enn legene når termin er bare etter å ha sett på magen din. Håper de andre her får roet deg så du slipper å bekymre deg frem til ultralyden :)
 
Første her og bærer kjempe lavt føler jeg. Har vært redd for at han plutselig vil ut men på hver kontroll har alt vært kjempe bra. Han trives bare veldig lavt:)
 
Med første bærte jeg høyt, men nå med nr 2 så er magen veldig lav. Blir høyere på kveld etter all maten jeg spiser igjennom dagen, og når jeg står opp har den sunket ned igjen :p
 
Jeg bærer skikkelig lavt denne gangen. Var på ul grunnet heftig nedpress i helgen, men det var bare at lillebror nå skikkelig lagt nede, så labgt at hun ikke klarte å ta målinger av han for å estimere vekt eller noe. Så hun skjønte fodt at jeg hadde nedpress, men mormunn var heldigvis lang og ingen fare, bare ubehagelig! Han "koser" med blæra for å si det sånn, og jeg håper han finner noe annet å kose med, for jeg har blitt i overkant bestis med doen ;)
 
Jeg bærer skikkelig lavt denne gangen. Var på ul grunnet heftig nedpress i helgen, men det var bare at lillebror nå skikkelig lagt nede, så labgt at hun ikke klarte å ta målinger av han for å estimere vekt eller noe. Så hun skjønte fodt at jeg hadde nedpress, men mormunn var heldigvis lang og ingen fare, bare ubehagelig! Han "koser" med blæra for å si det sånn, og jeg håper han finner noe annet å kose med, for jeg har blitt i overkant bestis med doen ;)
Haha har det sånn jeg og. Sist jeg var på ultralyd kontroll fikk de heller ikke målt han fordi han lå så lavt. Og her er jeg også på do flere ganger i timen:p
 
Back
Topp