Lav LH å lav amh

latina31

Andre møte med forumet
Er det noen som har lav LH,å klart å bli gravid ? Å erfaring om noen har.noen som vet om det går an å få LH opp ? Har sjekket på nett å ser veldig lite om det på nett... så gjerne del din historie eller erfaring med macca som jeg også bruker :)

Har du sjelden eggløsning da om jeg forstår det rett? Vet dessverre ikke så mye om det jeg heller, men pilotfrue(blogg) ble jo gravid med ivf og hun har lav amh. Vil tro det er mulig å bli gravid med assistert befruktning, naturlig vet jeg ikke. :)

Jeg vet ikke så mye om lav LH, men det hindrer eggløsning? Har selv lav AMH (2) og fikk ut to egg ved siste IVF forsøk. Det ene er jeg nå gravid med, det andre ligger på frys. Vil påstå at det aller viktigste når det kommer til å lykkes med IVF er embryokvaliteten, og det sier vel ikke lav amh/lh så mye om?

Jeg vet ikke så mye om lav LH, men det hindrer eggløsning? Har selv lav AMH (2) og fikk ut to egg ved siste IVF forsøk. Det ene er jeg nå gravid med, det andre ligger på frys. Vil påstå at det aller viktigste når det kommer til å lykkes med IVF er embryokvaliteten, og det sier vel ikke lav amh/lh så mye om?

Helt enig med deg. Amh er en ting, kvalitet på dine egg og embryo er minst like viktig. Hadde 16,7 Amh da jeg begynte med ivf i 2013. 3år senete var den på 14 og noe.. men jeg hadde uansett dårlig kvalitet på eggene. Når de hentet ut var det nesten ikke mulig å få til ICSI på de. Endte med dårlig embryokvalitet hver gang nesten, unntatt 8.forsøk hvor vi fikk kravet oss til medium kvalitet på embryo, uten at det hjalp. Eggene mine var fulle av væske/vacuoler. Måtte få hjelp i utlandet.

Jeg har vært igjennom To runder, med letrozol så ble jeg bare sinnsykt sen. Så har vi jo ivf selvfølgelig ,å da fikk vi tre egg.men desverre de var umodne ,:( så var vi igjennom en ny runde. denne gangen ivf å da endte vi med fem eggposer som var tomme :( å før vi skulle ,inn så bestemte jeg meg at de skulle ta spermen inn i egget. Men var ingenting der.... så endte med ett møte med legen å letrozol tabletter når var ferdig på møtet.. :( føler meg ødelagt, for hvorfor skal ikke jeg klare det...? Men de sa lav lh å amh, var lav sa legen til meg .som jeg forsto det ,så er lh den som gjør at man får eggløsning .å amh er hvor mange egg man har igjen.. men startet med fotsoneterapi så håper det kan hjelpe.

Har du sjelden eggløsning da om jeg forstår det rett? Vet dessverre ikke så mye om det jeg heller, men pilotfrue(blogg) ble jo gravid med ivf og hun har lav amh. Vil tro det er mulig å bli gravid med assistert befruktning, naturlig vet jeg ikke. :)

Jeg har vist det ,er på dag 41 å ingen mens :( skulle hatt den rundt 13 februar ...:( så venter bare jeg :(

Back
Topp