Lav karbo

skalbli5

Forelsket i forumet
har gått på det i over en uke,tatt av mesten 5 kg,men så var eg på
vekta ikveld,å da hadde eg plutselig gått opp 1.5kg

har kun spist det eg har spist den siste uken..

andre som har opplevd å gå opp sånt???

har du veid deg på samme tid? hvis du veier deg på kvelden så veier man jo mer enn om morgenen... du kan faktisk trekke i fra 1,5-2 kg om kvelden med klær på.

Prøv igjen i morgen tidlig før du spiser, og du vil garantert få et annet resultat [:)]

ORIGINAL: Zznoorkfrøken

har du veid deg på samme tid? hvis du veier deg på kvelden så veier man jo mer enn om morgenen... du kan faktisk trekke i fra 1,5-2 kg om kvelden med klær på.

Prøv igjen i morgen tidlig før du spiser, og du vil garantert få et annet resultat [:)]

ja har veid meg på kvelden og,å har vært lettere da og,å enda lettere på morningen.

men plutselig nå så var eg gått opp 1.5kg.hmm[:-][:-]

slapp av. Det er helt normalt å drive å hoppe opp litt. Jeg gjorde det da jeg gikk på lavkarbo, men gikk sakt med sikkert ned alikevell[:D]

vei deg til samme tid på dagen, og ikke kav deg så opp med vekten. tenkt heller på cm.
De første kg du mister er mye vann som kroppen ikke trenger, og det vannet må det jo bli slutt på, så kommer til å gå tregere fremmover, men hold ut[:D]

hmmm... vet ikke, er så mange år siden jeg gikk på lavkarbo.

ORIGINAL: Lois Lane

slapp av. Det er helt normalt å drive å hoppe opp litt. Jeg gjorde det da jeg gikk på lavkarbo, men gikk sakt med sikkert ned alikevell[:D]

vei deg til samme tid på dagen, og ikke kav deg så opp med vekten. tenkt heller på cm.
De første kg du mister er mye vann som kroppen ikke trenger, og det vannet må det jo bli slutt på, så kommer til å gå tregere fremmover, men hold ut[:D]

hvor mye gikk du ned på lav karbo?å hvor langt tid brukte du?[:)]

Helt vanlig det der :)
Kanskje har du spist noe salt , drukket mindre/mer vann eller kanskje venter tr.

Stå på :) Braaaa resultat foresten! :)

ORIGINAL: skalbli5

hvor mye gikk du ned på lav karbo?å hvor langt tid brukte du?[:)]

Husker ikke helt. Jeg har hatt meg en laaaang pause nå, og sliter med motivasjonen. Men det var vel 7 kg på ett par mnd tror jeg. Jeg trente ikke, så var kun maten[:D]

ja etter å gått opp 39[:'(][:'(][:'(]kg i svangerskapet så er jeg DESPO etter å få av kiloa,har gått ned 26 til nå,
vil ha av 18 til,så er jeg super fornøyd[:)]

ja etter å gått opp 39[:'(][:'(][:'(]kg i svangerskapet så er jeg DESPO etter å få av kiloa,har gått ned 26 til nå,

Lykke til[:D]
Håper du er sterkere enn meg. Jeg synst lavkarbo er helt genialt, men det er litt vanskelig med niste synst jeg + noe kjapt når jeg freser meg ut dørene på vei til jobb... Nå kommer mannen min hjem i slutten av neste uke, så da håper jeg han lager omelett eller eggerøre til meg til frokost, og da er jeg i gang igjen.

Lykke til[:D]
Håper du er sterkere enn meg. Jeg synst lavkarbo er helt genialt, men det er litt vanskelig med niste synst jeg + noe kjapt når jeg freser meg ut dørene på vei til jobb... Nå kommer mannen min hjem i slutten av neste uke, så da håper jeg han lager omelett eller eggerøre til meg til frokost, og da er jeg i gang igjen.

takk for det[:)]
godt å komme i gang,er så motivert som jeg ikkje har vært på lenge[8D]
Lykke til,til deg og[;)][;)]

Jeg har akkurat begynt på'n igjen. Bestilte meg en 14 dagers meny fra spisdegslank, og noen ekstra brød og syltetøy.
Syntes det ble så mye pes å lage alt selv av frokost, lunsj og middager hver dag.
Så nå lager jeg middag jeg kan spise moen dager, og de gangene mannen og småen har feks pannekaker bruker jeg av de middagene fra spisdegslank.

Funker som fjell![:D]

venter du mens? Vekten pleier øke litt før og under menstrasjonen

ORIGINAL: Lillezilje

venter du mens? Vekten pleier øke litt før og under menstrasjonen

nei venter ikke den før om 2 uker!men jeg hadde litt salt i vannet som jeg kokte toskefile i
,men trudde ikke det skulle gjer at jeg gikk opp i vekt[:-]tenker på at salt forbinner veske i kroppen.

Back
Topp