Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Zznoorkfrøken
har du veid deg på samme tid? hvis du veier deg på kvelden så veier man jo mer enn om morgenen... du kan faktisk trekke i fra 1,5-2 kg om kvelden med klær på.
Prøv igjen i morgen tidlig før du spiser, og du vil garantert få et annet resultat [:)]
ORIGINAL: Lois Lane
slapp av. Det er helt normalt å drive å hoppe opp litt. Jeg gjorde det da jeg gikk på lavkarbo, men gikk sakt med sikkert ned alikevell[:D]
vei deg til samme tid på dagen, og ikke kav deg så opp med vekten. tenkt heller på cm.
De første kg du mister er mye vann som kroppen ikke trenger, og det vannet må det jo bli slutt på, så kommer til å gå tregere fremmover, men hold ut[:D]
ORIGINAL: skalbli5
slapp av. Det er helt normalt å drive å hoppe opp litt. Jeg gjorde det da jeg gikk på lavkarbo, men gikk sakt med sikkert ned alikevell[:D]
vei deg til samme tid på dagen, og ikke kav deg så opp med vekten. tenkt heller på cm.
De første kg du mister er mye vann som kroppen ikke trenger, og det vannet må det jo bli slutt på, så kommer til å gå tregere fremmover, men hold ut[:D]
hvor mye gikk du ned på lav karbo?å hvor langt tid brukte du?[:)]
ja etter å gått opp 39[:'(][:'(][:'(]kg i svangerskapet så er jeg DESPO etter å få av kiloa,har gått ned 26 til nå,
vil ha av 18 til,så er jeg super fornøyd[:)]
ja etter å gått opp 39[:'(][:'(][:'(]kg i svangerskapet så er jeg DESPO etter å få av kiloa,har gått ned 26 til nå,
vil ha av 18 til,så er jeg super fornøyd[:)]
Lykke til[:D]
Håper du er sterkere enn meg. Jeg synst lavkarbo er helt genialt, men det er litt vanskelig med niste synst jeg + noe kjapt når jeg freser meg ut dørene på vei til jobb... Nå kommer mannen min hjem i slutten av neste uke, så da håper jeg han lager omelett eller eggerøre til meg til frokost, og da er jeg i gang igjen.
ORIGINAL: Lillezilje
venter du mens? Vekten pleier øke litt før og under menstrasjonen