Lav inntekt hos BF = treng ikkje betale bidrag?

Hulder

Forumet er livet
August 2018
Vårspirene 2021
Lurer litt på dette..

Her har BF valgt å bli student, og dermed ha veldig lav inntekt. Har også valgt å ikkje ha studielån/-stipend. Han sa då at han ikkje kom til å betale bidrag på ei stund, grunna manglande inntekt...

No har han lærlinglønn, så iflg hans eiga utrekning skal han betale eitpar hundre kroner i bidrag.

Eg tjener greit (sjukepleiar-lønn), men synst det er rart at han skal kunne sleppe å betale for sitt eige barn fordi han sjølv har valgt å bli student.

Han har guten (som er 11) ei helg i mnd grunna avstand.
 
De kan fastsette inntekten til BF etter skjønn hvis et blir drastisk innteksendring uten at det ligger god grunn bak, du må nesten ta en tlf og høre med nav :)
Det kan hende du får bidragsforskudd uansett med mindre du tjener for mye :)
 
Stemmer at far slipper å betale så lenge han tjener lite eller er student ja. Da har du rett på forskuddsbidrag i stedet, det er typ 900kr.
 
Han begynte plutselig å betale det han gjorde før studieopplegget, utan at eg hadde purra på. Skjønna ikkje heilt logikken bak det, mistenker kanskje at det er noko besteforeldre i bakgrunnen der..menmen, eg skal ikkje legge meg meir oppi korleis han har løyst det, godt det er på plass igjen! Sjølv om eg har ei OK inntekt så merkar enn at ein har 3000 mindre i mnd. Med ein unge som snart er tenåring, og gror som ugras..:joyful:
 
Han begynte plutselig å betale det han gjorde før studieopplegget, utan at eg hadde purra på. Skjønna ikkje heilt logikken bak det, mistenker kanskje at det er noko besteforeldre i bakgrunnen der..menmen, eg skal ikkje legge meg meir oppi korleis han har løyst det, godt det er på plass igjen! Sjølv om eg har ei OK inntekt så merkar enn at ein har 3000 mindre i mnd. Med ein unge som snart er tenåring, og gror som ugras..:joyful:
Så bra!! Godt når det ordner seg. :)
 
Stemmer at far slipper å betale så lenge han tjener lite eller er student ja. Da har du rett på forskuddsbidrag i stedet, det er typ 900kr.

Det kan variere noe.. bidragsforskuddet regnes it fra bidragmottakers inntekt
 
Back
Topp