Lav HCG?

Ugleskogen

Glad i forumet
♡Julekulene 2021♡
Jeg var 5+5 i går og HCG nivået mitt lå da på 175. Synes dette var forferdelig lavt. Har ingen erfaring med tidligere måling. Skal ta ny måling til onsdag.
Noen med erfaringer?
 
Ikke heng deg opp i tallet for en måling sier så og si ingenting. Vent til neste måling, så lenge det dobler seg innen forventet tid er det greit :) Og vi produserer hcg forskjellig. Men verdien din er innen normalen for uke 4.
 

Vedlegg

  • 6D92558C-E589-40B1-8701-B0053637A99A.png
    6D92558C-E589-40B1-8701-B0053637A99A.png
    60,7 KB · Visninger: 47
I følge denne tabellen er verdiene innafor :) er vel mer økningen mellom to prøver man skal se på så ta en ny om et par dager :happy:
Denne var jo optimistisk. Legen mente dog at jeg var 5+2. Men babyverden sier 4+5. Uansett er jeg innafor. Men i nedre sjikt da.
 
Jeg var 5+5 i går og HCG nivået mitt lå da på 175. Synes dette var forferdelig lavt. Har ingen erfaring med tidligere måling. Skal ta ny måling til onsdag.
Noen med erfaringer?

Jeg ligger lavt på hcg. Og jeg og søstra mi produserer hcg seint. Vi har sålangt fått 7 barn til sammen! :happy: Så lenge økningen er grei, så har det ærlig talt ikke så mye å si! Jeg hadde 137 på 4+2, og så 836 på 4+6! Så det kan også stige kjapt! Lykke til :Heartred
 
Jeg ligger lavt på hcg. Og jeg og søstra mi produserer hcg seint. Vi har sålangt fått 7 barn til sammen! :happy: Så lenge økningen er grei, så har det ærlig talt ikke så mye å si! Jeg hadde 137 på 4+2, og så 836 på 4+6! Så det kan også stige kjapt! Lykke til :Heartred
Takk for oppløftende info. Får krysse fingrene!
 
Back
Topp