Lav HCG uke 8?

Juny

Glad i forumet
Gresskarfrøene2023
Hei alle dere :)
Jeg fikk svar på HCG-prøven min i går fra da jeg var 8+4 og den var på 66000. Føler det er litt lavt? Ser de fleste har over 100000 og mange har mer enn det dobbelte. Hva hadde du i uke 8-9? Bør jeg være bekymret? Har ikke planer om å ta oppfølgende blodprøver da jeg er 9+5 i dag og vet nivåene kan begynne å jevnes, tilogmed synke i disse tider. Takk for alle svar :Heartred
 
Hei alle dere :)
Jeg fikk svar på HCG-prøven min i går fra da jeg var 8+4 og den var på 66000. Føler det er litt lavt? Ser de fleste har over 100000 og mange har mer enn det dobbelte. Hva hadde du i uke 8-9? Bør jeg være bekymret? Har ikke planer om å ta oppfølgende blodprøver da jeg er 9+5 i dag og vet nivåene kan begynne å jevnes, tilogmed synke i disse tider. Takk for alle svar :Heartred
Man må se på stigningen mellom to prøver - én måling sier veldig lite. Dette bildet fra Betabase viser laveste og høyeste + median målte hcg for vellykkede svangerskap (frem til 30 dpo). Legger også ved hcg-tabell som viser normalverdier. D86E27C1-9DA6-4B2E-822C-97762E17395C.jpegB02CB1A7-2D13-43F2-B40C-323F19F40E60.jpeg
 
Takk for svar. Som jeg skrev er det vanskelig å vite da jeg er redd at det ikke stiger lenger da jeg er 10+0 om to dager. Tviler på at det fremdeles dobler seg og lurte egentlig bare på om det er noen der ute som hadde det noe lave hcg-nivå i uke 8-9 og som hadde vellykket graviditet? :)
 
Oppdaterer her hvis andre skulle lure i fremtiden; så en nydelig liten dansende bamsemums på UL i dag med perfekt lengde og hjerteslag
:love7
 
Back
Topp