Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hadde innsett av blasto 24.aug og testet positivt med Clear Blue Digital 6 dager etter innsett. Er 15 dpo idag og fikk målt Hcg til 18. Er kjempe lei meg og livredd for at det har vært kjemisk. Hatt lav stigning på strimmeltestene også, legger ved bilde. Andre som har erfaring med lav Hcg-stigning etter innsett av blastocyst og vil dele? Trenger en solskinnshistorie selv om jeg skjønner at det mest sannsynlig ikke har gått veien (Gikk tom for strimler derfor tok jeg en ny CBD idag og åpnet for å sammenligne med den jeg tok fra 6dp5dt. Begge viste Gravid 1-2).
Nå må du huske to ting når det kommer til stigning;
Fordobling pr 48t er normalt. Dette kan skje i rykk og napp. Derfor burde du kun se på annenhver test, når du vurderer stigning. Og, styrken på strekene kan variere uansett, og er ikke en pålitelig kilde for måling av øking - ta blodprøve nr 2 for sikkert svar.
Vil også legge til at digital ikke skal åpnes. Selv når de står på 'ikke gravid' kan det være streker inni dem.
Skjønner bekymringene dine, men ikke ta sorgen helt på forskudd, før du får bekreftet at det er gått galt ved enten å få tatt en blodprøve nr 2 med for lav øking av hCG eller en blødning kommer.
Lykke til