Lav hcg stigning, uten blødning eller smerter.

DreamsComeTrue

Forelsket i forumet
Lurer på om noen har hatt lav hcg stigning og det har vært exu, når jeg googler kommer exu opp i alle søkefelt.

1. Hcg 2050
2. 48 timer senere 2700
3. 48 timer senere 3700

Så økningen ligger på ca 33% hver andre dager, noe som er tegn på exu.

Noen med erfaring. Gynekologen er veldig negativ pg mener det er stor sjans for exu, men vil bare vente for å se hvordan kroppen min gjør det selv.
Er jo heller ikke mange suksesshistorier, men allikevel vanskelig når kroppen føler seg så gravid.
 
Vil anta at du får ultralyd etterhvert? Jeg har vært gjennom både EXU og flere BO. Eneste måten å finne ut av hva det er, er jo gjennom UL... Hvor langt på vei er du?
 
Er ikke du sånn 6+x uker på vei..? Hvorfor tar de ikke bare en UL for å finne ut...? o_O
 
Vil anta at du får ultralyd etterhvert? Jeg har vært gjennom både EXU og flere BO. Eneste måten å finne ut av hva det er, er jo gjennom UL... Hvor langt på vei er du?
Huff, så kjipt at noen må igjenom alt. Hvordan fant de ut av EXU, og hvordan var prosessen videre.
Var på ul, der så hun en sekk med en prikk som målte 5+2(skal være ca 6+1), I tillegg til veske som indikerte til enten blod eller en tvilling som har satt seg på eggstokkene eller at annet sted. Virket som hin Var meget bekymret for exu og skal tilbake for oppfølging om et par dager. Hun nevnte at mest sannsynlig så må hun ta en kikhullssoperasjon for å prøve å finne den andre. Kjenner at dette var en uheldig start på sommerferien.
 
Er ikke du sånn 6+x uker på vei..? Hvorfor tar de ikke bare en UL for å finne ut...? o_O
Gjorde i dag, ikke noe positivt resultat, oppfølging om et par dager. Mest sannsynlig to hvor en er der den skal men vokser ikke riktig og den andre har satt seg på en av eggstokkene. Akkurat nå tenker jeg at en vanlig MA hadde vært en drøm i forhold til dette. Legen var veldig negativ, men det er kanskje like greit så man ikke går med et lite håp.
 
Huff, så kjipt at noen må igjenom alt. Hvordan fant de ut av EXU, og hvordan var prosessen videre.
Var på ul, der så hun en sekk med en prikk som målte 5+2(skal være ca 6+1), I tillegg til veske som indikerte til enten blod eller en tvilling som har satt seg på eggstokkene eller at annet sted. Virket som hin Var meget bekymret for exu og skal tilbake for oppfølging om et par dager. Hun nevnte at mest sannsynlig så må hun ta en kikhullssoperasjon for å prøve å finne den andre. Kjenner at dette var en uheldig start på sommerferien.
Fikk akutte smerter og stor blødning.

De mistenkte først at min første BO var EXU og. Det tok vel 3 uker før de konkluderte og kunne si seg 98% sikre på at det ikke var tvilling e.l. i egglederen. Var inne til UL og hcg 2 ganger i uka og fikk beskjed om å ta kontakt dersom jeg fikk smerter etter blødning. Jeg ble også forespeilet kikkhullsoperasjon for å evt lokalisere EXU. Dette startet i uke 6. Medisinsk abort ble forsøkt i uke 8 og utskrapning utført i uke 12.
 
Back
Topp