Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg vet også vet jeg egentlig at jeg bare må vente å se. Sist testet jeg jo ikke før uke 5 for det var ikke planlagt, så denne gangen er jeg så utålmodig. Vil jo bare ha et soleklart svarVar litt mørkt bilde så syns d var vanskelig å se orntlig på cb, men ut fra de andre så er du jo helt klart gravid Husk at på de billig testene så er d skjelden du får kjempe sterk strek..Strever m akkurat d samme selv
Skjønner den veldig godt..Jeg hadde kjemisk i feb så jeg tør ikke å slappe helt av på at d faktisk er noe ennå så jeg driver å tar tester ennå for å holde oppsiktBlir jo testoman av dette da man venter på noeJa, jeg vet også vet jeg egentlig at jeg bare må vente å se. Sist testet jeg jo ikke før uke 5 for det var ikke planlagt, så denne gangen er jeg så utålmodig. Vil jo bare ha et soleklart svar
Sent from my iPhone using BV Forum
Har du tatt bilde?Finner ikke noe av deg på testetråden vår..Ble nysjerrig på demMine ser bare ut som skyggestrek på bildet :/
Akkurat det samme som meg, så går med no penger på tester nå om dagen men prøver å roe meg selv ned med at sist fikk jeg aldri så "sterk" som nåSkjønner den veldig godt..Jeg hadde kjemisk i feb så jeg tør ikke å slappe helt av på at d faktisk er noe ennå så jeg driver å tar tester ennå for å holde oppsiktBlir jo testoman av dette da man venter på noe
Ja jammen er det noe dritt med denne usikkerheten. Skulle kunne tatt blodprøve hjemme selvLurer på det samme selv. Er 12 dpo Idag, og testene er like som igår. Har tatt to stk som heter det samme, men ikke er samme slag av like vel- men men samme følsomhet hvor kun den ene typen slår ut. Blir litt nervøs for falsk-positiv til tross for at testene er rosa! Vis vedlegget 54929
D samme her..Mye sterkere nå pluss at nå er hele pluss tegnet på cb like bred..D var ikke sist..Den som gikk oppover var liksom tynnere, men nå er alt helt som d skal Prøver å roe jeg også på d, men...D er ett men derAkkurat det samme som meg, så går med no penger på tester nå om dagen men prøver å roe meg selv ned med at sist fikk jeg aldri så "sterk" som nå
Husk att 11dpo er tidlig..Tror nok den stiger om noen dagerEr jo ikke kommet til ikm heller så tidlig såvær positivVet d er lettere sagt enn gjort, men prøv..Evnt ta flere tester å følg m der om Strekene blir sterkere..Håper alt går bra og lykke tilHei! Håper noen kan svare meg så fort som mulig.
Har hatt en xu i 2010, og en ma nå i desember 2013. Er gravid igjen - 4 uker på vei ca..
Tatt hcg prøver å fikk svar idag .. Nivåene var på 22. Dette er veldig lavt. Tob de da jeg var 11 dpo. Nå er jeg redd jeg er gravid utenfor livmor igjen. Skal ta nye prøver i morgen.. Noen som har en historie om dette? Hva tror dere ??
1 xu, 1ma , 2pp nå
Prøv å ta d m ro du..Er sikker på at d stiger og at dette er normalt nivå så tidlig..Hcg skal doble seg ca annenhver dag..Er du i tvil så gjør som jeg å ta flere tester hjemme å følg m at Strekene blir sterkereHuff ja det er tidlig men de slår jo ut på testene og er jo gravid .. Bare redd 22 er for lavt i forhold. Når jeg fikk ma hadde jeg også litt for lave hcg nivåer.. :-(
1 xu, 1ma , 2pp nå