Lav hcg produksjon?

september2012

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Noen med noe erfaring på dette? Jeg får jo aldri sterke tester? Ikm var i går, har enda ikke fått noen klar positiv test synes jeg. Burde jeg bli bekymret? Blir gal av alt dette her jo. Hehe lenge leve tålmodighet:) her er dagens tester.ImageUploadedByBV Forum1395733462.820887.jpg
 
Var litt mørkt bilde så syns d var vanskelig å se orntlig på cb, men ut fra de andre så er du jo helt klart gravid:) Husk at på de billig testene så er d skjelden du får kjempe sterk strek..Strever m akkurat d samme selv
 
Var litt mørkt bilde så syns d var vanskelig å se orntlig på cb, men ut fra de andre så er du jo helt klart gravid:) Husk at på de billig testene så er d skjelden du får kjempe sterk strek..Strever m akkurat d samme selv
Ja, jeg vet også vet jeg egentlig at jeg bare må vente å se. Sist testet jeg jo ikke før uke 5 for det var ikke planlagt, så denne gangen er jeg så utålmodig. Vil jo bare ha et soleklart svar:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, jeg vet også vet jeg egentlig at jeg bare må vente å se. Sist testet jeg jo ikke før uke 5 for det var ikke planlagt, så denne gangen er jeg så utålmodig. Vil jo bare ha et soleklart svar:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Skjønner den veldig godt..Jeg hadde kjemisk i feb så jeg tør ikke å slappe helt av på at d faktisk er noe ennå så jeg driver å tar tester ennå for å holde oppsikt:pBlir jo testoman av dette da man venter på noe;)
 
Begge de øverste er positive og den i midten vil jeg påstå er en ganske sterk test. Så prøv å ikke bekymre deg du. ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Husk at det er enda tidlig for oss å faktisk teste positivt. Vi har jo knapt passert IKM :p
Min er også svak, men den er der :)
 
Jeg har ikke ikm før i morgen så mine syns jeg er sterke til å ikke passert ennå, men er likevel usikker
 
Mine ser bare ut som skyggestrek på bildet :/
 
Ligger en i dagboka mi. Den er snål. Kontrollstreken er blå, mens testvinduet framstår som grått på bildet :S
 
Skjønner den veldig godt..Jeg hadde kjemisk i feb så jeg tør ikke å slappe helt av på at d faktisk er noe ennå så jeg driver å tar tester ennå for å holde oppsikt:pBlir jo testoman av dette da man venter på noe;)
Akkurat det samme som meg, så går med no penger på tester nå om dagen:p men prøver å roe meg selv ned med at sist fikk jeg aldri så "sterk" som nå:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lurer på det samme selv. Er 12 dpo Idag, og testene er like som igår. Har tatt to stk som heter det samme, men ikke er samme slag av like vel- men men samme følsomhet hvor kun den ene typen slår ut. Blir litt nervøs for falsk-positiv til tross for at testene er rosa! ImageUploadedByBV Forum1395750805.667227.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lurer på det samme selv. Er 12 dpo Idag, og testene er like som igår. Har tatt to stk som heter det samme, men ikke er samme slag av like vel- men men samme følsomhet hvor kun den ene typen slår ut. Blir litt nervøs for falsk-positiv til tross for at testene er rosa! Vis vedlegget 54929


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja jammen er det noe dritt med denne usikkerheten. Skulle kunne tatt blodprøve hjemme selv:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei! Håper noen kan svare meg så fort som mulig.
Har hatt en xu i 2010, og en ma nå i desember 2013. Er gravid igjen - 4 uker på vei ca..
Tatt hcg prøver å fikk svar idag .. Nivåene var på 22. Dette er veldig lavt. Tob de da jeg var 11 dpo. Nå er jeg redd jeg er gravid utenfor livmor igjen. Skal ta nye prøver i morgen.. Noen som har en historie om dette? Hva tror dere ??





1 xu, 1ma , 2pp nå
 
Akkurat det samme som meg, så går med no penger på tester nå om dagen:p men prøver å roe meg selv ned med at sist fikk jeg aldri så "sterk" som nå:)


Sent from my iPhone using BV Forum
D samme her..Mye sterkere nå pluss at nå er hele pluss tegnet på cb like bred..D var ikke sist..Den som gikk oppover var liksom tynnere, men nå er alt helt som d skal:) Prøver å roe jeg også på d, men...D er ett men der:p
 
Hei! Håper noen kan svare meg så fort som mulig.
Har hatt en xu i 2010, og en ma nå i desember 2013. Er gravid igjen - 4 uker på vei ca..
Tatt hcg prøver å fikk svar idag .. Nivåene var på 22. Dette er veldig lavt. Tob de da jeg var 11 dpo. Nå er jeg redd jeg er gravid utenfor livmor igjen. Skal ta nye prøver i morgen.. Noen som har en historie om dette? Hva tror dere ??





1 xu, 1ma , 2pp nå
Husk att 11dpo er tidlig..Tror nok den stiger om noen dager:)Er jo ikke kommet til ikm heller så tidlig såvær positiv;)Vet d er lettere sagt enn gjort, men prøv..Evnt ta flere tester å følg m der om Strekene blir sterkere..Håper alt går bra og lykke til:)
 
Huff ja det er tidlig men de slår jo ut på testene og er jo gravid .. Bare redd 22 er for lavt i forhold. Når jeg fikk ma hadde jeg også litt for lave hcg nivåer.. :-(


1 xu, 1ma , 2pp nå
 
Huff ja det er tidlig men de slår jo ut på testene og er jo gravid .. Bare redd 22 er for lavt i forhold. Når jeg fikk ma hadde jeg også litt for lave hcg nivåer.. :-(


1 xu, 1ma , 2pp nå
Prøv å ta d m ro du..Er sikker på at d stiger og at dette er normalt nivå så tidlig..Hcg skal doble seg ca annenhver dag..Er du i tvil så gjør som jeg å ta flere tester hjemme å følg m at Strekene blir sterkere:)
 
Back
Topp