Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mine tall. Dessverre ingen god erfaring med så lav HCGDa kom dagens blodprøve. Kun 17 IE hcg. Skal være ca 4+2 nå. Er det noe håp tror dere?
Skal få ny blodprøve onsdag.
Så nettopp på forrige resultat. Da var det over 100 9 dager etter innsett, og nå er det flere dager gått.. så ja. Men jeg tar ny test for å slippe tenke what if senereHuff, føler med deg. Hadde 107 4+2 selv, med 388 tre dager senere. Og det er i den lavere enden. Så 17 er nok dessverre for lavt. Men ta en ny blodprøve så du er sikker, og at det ikke er noe annet som eventuelt er galt
Ja, peace of mind er jo også verdt noe. Selv om man helst ikke skulle fått det resultatetSå nettopp på forrige resultat. Da var det over 100 9 dager etter innsett, og nå er det flere dager gått.. så ja. Men jeg tar ny test for å slippe tenke what if senere
Nervepirrende ventedager på deg, så slitsomt. Min erfaring med lav hcg er dessverre også dårlig, hatt 22 på 14 dpo som endte i SA. Fikk for øvrig beskjed fra sykepleier på Riksen om at alt over 70 på 14 dpo regner de som bra, alt under usikkert.. Beklager å ikke kunne bidra med noe oppløftende, men det finnes jo alltid unntak!Da kom dagens blodprøve. Kun 17 IE hcg. Skal være ca 4+2 nå. Er det noe håp tror dere?
Skal få ny blodprøve onsdag.
Så trist sender deg en klemStor klem til deg, Sekiro!
Jeg var litt i samme båt. Hadde insett i slutten av januar. Tok blodprøve i starten av februar med hCG på 15. To dager senere hadde den doblet seg til 63. I dag var den kun på 230 (de hadde forventet dobling av det tallet), og jeg opplevde mensmurringer i dag tidlig og hadde lyserosa på papiret etter toalettbesøk.
Fikk beskjed om å slutte på cyclogest, så da anser jeg dette som en kjemisk? De ønsker at jeg skal ta en ny blodprøve om en uke før jeg kan starte opp igjen og de ønsker nivåene skal være på 0.
Hadde heller ingen store bivirkninger av cyclogesten. Var ikke oppblåst eller hadde noe særlig vondt i brystene (kanskje bittelitt ømt, men ikke noe særlig).
Sender deg en klemSom forventet er hcg i dag kun 9. Passer inn i antagelsen om at graviditeten sluttet i helga.