lav hcg,men positv digital test

Oida

Flørter med forumet
tok hcg torsdag i 13 tiden,fikk svaret å var på 54. tok ny hcg nå på mandag i 10 tiden å fikk vite at den var på 18. tok en digital cb nå isted å den viste gravid 1-2 uker. Er ikke det rart? burde vel ikke slå ut på så lave verdier? tenker at siden det viste 18 på mandag i ti tiden så burde den jo hvertfall være halvert to dager senere å ikke gi utslag på en digital?? noen tanker å meninger for å hjelpe en forrvirret sjel her? null håp? er 10 dager over ikm, ingen blødning,trøtt,ømme pupper,hormonell..

Skrevet 08 april 2010 - 21:00 Den digitale trenger dobbelt så mye hcg i urinen for å slå ut. Den vanlige reagerer på 25, mens den digitale må ha 50. Dersom den vanlige ble svakt positiv i dag, vil jeg regne med at den digitale blir positiv innen to dager. fant det ovenfor nå r google litt...umulig at den slo ut på meg i dag når jeg på mandag hadde hcg på 18....noe muffins en plass her...fikk time til ul 10 juli... tror jeg ringer legen å får ny hcg blodprøve i morgen..

Den har slått ut på lite hcg hos meg også, den digitale altså.
Hadde graviditet utenfor livmor i oktober og det tok en evighet før jeg ikke fikk utslag på gravid tester.
Noen ganger virker det som de slår ut på mindre hcg enn man tror.Og at de er mer sensitive også.
Og jeg tok blodprøver på sykehus så hadde full kontroll på hcg.
Den digitale slo ut på mye mindre hcg enn 50 hos meg.

Det som skjedde hos meg var at på det meste var hcg på 33 hos meg og det tok 1 mnd!!før den var nede på 5.Så det kan gå meget sakte tydeligvis.Men de trodde at min graviditet var utenfor og da tok det lang tid før det sank.
Hvis din hcg var på 18 Mandagen så er nok ikke så mye håp dessverre.
Ønsker deg masse lykke til:)

Back
Topp