Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan du være kortere på vei? Eller mener du uke 5 som i 4+0? Isåfall er det ikke dårlig tall.Fått svar på blodprøver idag, er i uke 5 nå.
16 desember, hcg 98
18 desember, hcg 231.
Noen som har erfaring med fordobling, men i nedre sikte, hvordan har det endt?
Mår jeg tok prøvene var jeg 4+4 og 4+6Kan du være kortere på vei? Eller mener du uke 5 som i 4+0? Isåfall er det ikke dårlig tall.
Ja okei, men er det etter mensterminen din? Eller har du testet eggløsning og regnet ut derfra?Mår jeg tok prøvene var jeg 4+4 og 4+6
Etter menstermin. Har jo ingen anelse når jeg har hatt eggløsning. Har alt fra 26-30 dagers sykluserJa okei, men er det etter mensterminen din? Eller har du testet eggløsning og regnet ut derfra?
Da tror jeg ikke du skal stresse med det hcg nivået ditt. Tipper du er tidligere enn uke 5. Har du 30 dagers syklus og 11 dagers lutealfase f. Eks har du eggløsning på dag 19. menstermin tar alltid utgangspunkt i 28 dagers syklus og eggløsning på dag 14.Etter menstermin. Har jo ingen anelse når jeg har hatt eggløsning. Har alt fra 26-30 dagers sykluser
tatt hcg i dag også?Fått svar på blodprøver idag, er i uke 5 nå.
16 desember, hcg 98
18 desember, hcg 231.
Noen som har erfaring med fordobling, men i nedre sikte, hvordan har det endt?
Bare nysgjerrig, er det IVF eller er du sikker på dpo?Jeg målte hcg 203 4+4 18 dpo og 557 4+6 20 dpo. Er i dag i uke 30 samme svangerskap.
Har vært å tatt hcg idag ja. Får svar på mandagJeg hadde
tatt hcg i dag også?
Blir spennende!Har vært å tatt hcg idag ja. Får svar på mandag
Ikke IVF Er ganske så sikker på dpo da alle ultralydene måler til samme termin, positiv eggløsningstest og andre tegn på EL.Bare nysgjerrig, er det IVF eller er du sikker på dpo?
Skjønner, men fort gjort å bomme på en dag da. Noe som har mye å si for hcg nivået. Noen egg blir jo ikke blasto før dag 6 f. Eks og er jo litt forskjellig når det fester seg. Det er j omgjort mye forsking på hcg, men det er ivfIkke IVF Er ganske så sikker på dpo da alle ultralydene måler til samme termin, positiv eggløsningstest og andre tegn på EL.
Dersom jeg er en dag bak er det fremdeles lavt med hcg 203 17 dpoSkjønner, men fort gjort å bomme på en dag da. Noe som har mye å si for hcg nivået. Noen egg blir jo ikke blasto før dag 6 f. Eks og er jo litt forskjellig når det fester seg. Det er j omgjort mye forsking på hcg, men det er ivf
Ja det er ikke høyt akkurat, men ikke heeeelt krise heller. På klinikken jeg går til vil de ha det over 100 på 15 dpo. Men, de nevner stadig et case hvor en hadde 5!!! på 15 dpo og fødte et levende født barn til vanlig tid! Veldig bra det finnes mirakel historierDersom jeg er en dag bak er det fremdeles lavt med hcg 203 17 dpo