Lav hcg = gutt, høy hcg= jente

Knerten3

Glad i forumet
Nå som jeg har vært litt stressa etter hcg prøve, har jeg lest masse om det. Kommet over flere artikler der det står at lav hcg kan tyde på guttebaby, og høy på jente. Og at høy hcg igjen fører til mer kvalme.
Jeg var mye mer kvalm da jeg var gravid med jenta vår, enn med gutten, men tok ikke hcg da. så vet ikke om det stemmer.

Syns dette var spennende, og lurer på om det har stemt hos dere?

Det høres i grunn logisk ut, men jeg har aldri hørt noe om det, heller aldri målt så jeg vet ikke [emoji848] hadde vært kult om det stemte da

Det høres i grunn logisk ut, men jeg har aldri hørt noe om det, heller aldri målt så jeg vet ikke [emoji848] hadde vært kult om det stemte da
Trodde jeg visste mye om graviditet hehe :-) Men ikke lest om dette tidligere. Men det står masse om det på nett. Er nok individuelt som alt annet men.. hadde vært gøy om det stemte.

Sniker fra februar. Har gutt født 2016 og hcg var 253 dag 14. Er gravid nå med termin i februar og hcg var bare 43 og vi tror det blir jente denne gang Tror hcg sier lite om kjønn

Jeg spøy som en gris når jeg gikk gravid med begge guttene fra uke 6 til uke 13. Foreløpig nå så er jeg bare sykt kvalm men ikke kastet opp enda så blir spennende å se hvem som gjemmer seg inni der:)

Jeg spøy som en gris når jeg gikk gravid med begge guttene fra uke 6 til uke 13. Foreløpig nå så er jeg bare sykt kvalm men ikke kastet opp enda så blir spennende å se hvem som gjemmer seg inni der:)
Ja dette stemmer nok ikke for alle. Blir veldig spennende om det er jente du venter nå da :dummy1: Må være grusomt å spy i flere uker... jeg har bare vært kvalm, men aldri kasta opp som gravid.

Ja dette stemmer nok ikke for alle. Blir veldig spennende om det er jente du venter nå da :dummy1: Må være grusomt å spy i flere uker... jeg har bare vært kvalm, men aldri kasta opp som gravid.
Ja, det blir spennende å se:) Ja, er ikke noe gøy å henge over doskåla i 6 uker:/

Back
Topp