Lav HCG 14 dpo

Maja82

Flørter med forumet
Har helt latterlig lav hcg og dårlig stigning, men klinikken sier jeg må fortsette med medisiner og ta ny blodprøve. Var 16 på 11 dpo og 28 på 14 dpo som er i dag. Kan ikke skjønne at de har tro på et mirakel?
Fryseforsøk, blastocyst grad 3AB
 
Last edited:
Det var ikke mye nei. Vi får håpe kroppen ordner opp selv hvis det ikke er liv laga. Du må bare fortsette å følge med på stigningen. Stiger det kjempedårlig så må du nok være forberedt på at det ikke går så bra. Men de venter alltid i det lengste med å gjøre noe i tilfelle det er en av de gangene det er baby på vei på tross av rare blodprøver. Var det styrt eller naturlig syklus?
 
Det var ikke mye nei. Vi får håpe kroppen ordner opp selv hvis det ikke er liv laga. Du må bare fortsette å følge med på stigningen. Stiger det kjempedårlig så må du nok være forberedt på at det ikke går så bra. Men de venter alltid i det lengste med å gjøre noe i tilfelle det er en av de gangene det er baby på vei på tross av rare blodprøver. Var det styrt eller naturlig syklus?
All forskning sier jo at dette ikke er sjans i havet så jeg har ingen forhåpninger. Første forsøk hadde jeg 91 på 16 dpo, det gikk heller ikke veien. Men andre forsøk hadde jeg 279 på 14 dpo og 1400 på 16 dpo, det gikk veien og fikk en kjempefin gutt!

Dette er 1 forsøk på søsken, men er ikke så veldig optimistisk for hele prosessen etter dette. Tok i naturlig syklus, men brukte både Letrozol og ovitrielle.
 
Det var ikke mye nei. Vi får håpe kroppen ordner opp selv hvis det ikke er liv laga. Du må bare fortsette å følge med på stigningen. Stiger det kjempedårlig så må du nok være forberedt på at det ikke går så bra. Men de venter alltid i det lengste med å gjøre noe i tilfelle det er en av de gangene det er baby på vei på tross av rare blodprøver. Var det styrt eller naturlig syklus?
Begynte heldigvis å blø i dag!
 
Back
Topp