Lav gravidmage

Bkno5439192

Første møte med forumet
Jeg er 30+2 med en liten prins i magen[emoji170] jeg har fått høre fra første dag jeg begynte å få kul på magen at den er veldig langt nede. Nå som den er blitt ordentlig stor er dette veldig synlig, flere som også har en veldig lav mage? Isåfall noen som vet hvorfor?

Godt vi alle er forskjellige og at det meste er helt normalt :-) Jeg har ganske liten mage, men tror ikke den er så lav :-)

Kommer an på hvilken vei baby ligger og hvor lang du er i overkroppen. Bar lavt med storesøster (hun lå med hodet ned hele veien nesten) og litt høyere med lillebror. Denne gangen har jeg bært lavt til nå men fått veldig mye mer mage nå de siste to ukene. Men e fortsatt lav i forhold til broren, som lå i tverr/sete til bare noen uker før fødsel

Jeg skulle ønske min var lavere. Forestiller meg at halsbrann og pust blir bedre da Men mye mulig jeg tar feil, og at man i stedet får mer nedpress og ubehag i forbindelse med det?

Jeg skulle ønske min var lavere. Forestiller meg at halsbrann og pust blir bedre da Men mye mulig jeg tar feil, og at man i stedet får mer nedpress og ubehag i forbindelse med det?
Lav mage og nedpress samt halsbrann :smiley-angelic006 halsbrann har nok lite med hvordan magen ligger ;)

Jeg har lav mage. Dette er mitt fjerde svangerskap og jeg har hengebuk fra de forrige svangerskapene. Magen henger liksom over dåsen min:hilarious:

Back
Topp