Lav AMH, erfaringer?

Hestehoven

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Skal i gang med nytt IVF nå. Siden de forrige forsøkene har Amh sunket fra 11 til 3 pga operasjon der eggstokkvev ble fjernet. ( Verdiene skal være mellom 3- 60) Skal doble dosen Menopur til denne runden. Noen som har erfaringer med dette? Fått ut mange egg? Og får man verre bivirkninger av økt dose ?

Jeg har AMH på 2 fikk en hestekur med hormoner. Fikk 3 egg, et ble befruktet og satt til bake. Nå har jeg kun vært igjennom et forsøk så langt

Jeg har også amh på 2. Jeg har hele tiden hatt høye doser, i starten med Menopur, deretter med Gonal-f. Har alltid hatt mye bivirkninger :-( vi har fått ut 4 egg de fleste gangene, men også bare 1 - og til slutt 8 egg! Så jeg tror syklusen har mye å si. Jeg har også benyttet akupunktur et år i forkant av det gode forsøket.. Masse lykke til!

Takk :)

Jeg har amh på 1,5. Vet ikke hva den var da jeg ble gravid på første IVF for 4 år siden, men da fikk de ut 8 egg. Nå på søskenforsøket fikk de ut 11. Ett inn og tre på frys. Har nå to igjen og håper d ene er gullegget! ;)

Enkelt forklart sier det noe om eggreserver. Lav amh betyr lite egg igjen

Åååååå hvor tar en de testene? Har jag tatt sånne? Haha har masse eggposer men ikke særlig med egg i dem....

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Åååååå hvor tar en de testene? Har jag tatt sånne? Haha har masse eggposer men ikke særlig med egg i dem....

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Tas som blodprøve på sykehuslab'en. Antar du også har tatt en :)

Jeg hadde lav AMH den gangen jeg gjennomgikk assistert befruktning. Har PCOS (og endometriose samt andre, store hormonforstyrrelser og et par kroniske sykdommer i tillegg ;) ), så de våget ikke sette meg på store doser. Fikk kun ut tre egg på det meste, men det holdt, det. To befruktet og satt inn på det vellykkede forsøket og det resulterte i en i dag syv år gammel gutt. :)

Selv om jeg hadde lav AMH, har det aldri vært tvil om PCOS-diagnosen. Uttallige cyster på eggstokkene hele tiden. Har også brent bort cyster to ganger. Tok nylig ny AMH-test og nå er den selvsagt enda lavere (fordi det er ni år siden prøven ble tatt sist, nå hadde det overhodet ikke vært mulig å stimulere frem egg).

Back
Topp