Laurdagspraten den nest siste laurdagen i januar, altså 22

Looney

Forumet er livet
VIP

Egentlig ikke så trøtt, men skal legge meg fordi jeg burde vært trøtt.

God morgen! [:)]

Her er vi oppe alle mann! Skikkelig trist ute, det har liksom blitt så mye mer mørkere ute igjen nå siden snøen driver og regner bort...
Skal på trening i dag også, så klart. Kjenner virkelig at jeg ikke trente på 4 dager, såååå stiv og støl etter gårdagens trening da! Jeg bruker å dra på Step på lørdager, men siden jeg har fri i dag ([:D][:D][:D]) og ikke har spinna tidligere denne uka, så blir det PulsSpin kl 11. Tenkte å dra dit til kl 10 da, og trene litt styrke først. Sambo skal også være med å trene, så ungene skal i barnepassen.
Senere i dag blir det bare hjemmekos. Sambo skal få lov å rydde litt i rotet sitt overalt her, også skal jeg bake brød! [:D] Og vaske enda mer klær...
Til kvelden blir det tv-kos med verdens beste unger, og da er jeg ikke dausliten i dag siden jeg ikke skal jobbe først! Så DET gleder jeg meg til! [:D]

Ha en finfin lørdag! [:D]

Rolig morgen her i heimen. Kidsa spiser opp siste rest av pepperkakene og ser på kaptein sabeltann. Eller, Marcus spiller faktisk litt ds.
Har ingen store planer for dagen. T er i fredrikstad for å dømme, og når han kommer hjem skal vi stå klar til å kaste oss i bilen og suse opp på jobb. Jeg må stenge, så det blir vel en liten time der ca før det blir avslappende hjemme. I morgen har alle helt fri! Seriøst, det har ikke skjedd på minst et halvt år!!
Tipper det blir lekeland da i morgen.

Jeg er i et fantastisk godt lørdagshumør, til tross for ingen fødsel enda[:)] La meg i tolv ett tiden i går, og sov nonstop til N kom inn fordi han måtte tisse kvart over sju. Jeg sovnet etter det og sov i hvert fall til ni. Nå er gubben og N på butikken mens jeg ordner litt i heimen.

Svigerfar kommer på lunsj i to tiden, og skal få en skikkelig cowboy lunsj.

I kvled blir det hjemmelaget pizza med verdens beste, også skal jeg og gubben prøve å få sett Avatar.

jepp, da skal jeg avgårde på helgahandel. Uten penger på konto. Kjekt med coop-kort i nøden altså.
Pengene mine kommer ikke før på mandag har noen lest i avisen. Grrr nav altså.
Så tar jeg meg en tur innom 3T tenker jeg. Mest for å ha vært der en gang. Så får vi se hvor hard trening det blir.
3T sekken er pakket og klar for å innvies.
Hasta la vista...........

Hilluuu! Endelig på beina igjen... Kjenner kroppen er sliten men ihvertfall ikke kvalm og magevondt lenger[:)]
Verker etter trening men det kan jeg ikke før tidligst i morgen...
Nå skal vi ut på helgehandling!
Ha en fin lørdag dere![:D]

Hei jenter[:)] Ikke vært så veldig aktiv om dagen da det er mye som skjer her... Noe positivt oppi det hele er at jeg har fått meg lån og skal klare meg[:D] nå venter jeg bare på drømmeleiligheten her i nærheten... For ja jeg og mini flytter for oss selv igjen!!![X(] synes synd i mini som må være med på alt dette her, men jeg gjør det i stor grad for han!! Om jeg noensinne møter en mann igjen så tror jeg at jeg skal la alle venninnene mine grille ham ordentlig for hvem han er før jeg tør å føle noe... Så kryss fingrene for at meg og mini finner en leilighet vi kan kose oss i!!![;)]

ORIGINAL: Delia

Hei jenter[:)] Ikke vært så veldig aktiv om dagen da det er mye som skjer her... Noe positivt oppi det hele er at jeg har fått meg lån og skal klare meg[:D] nå venter jeg bare på drømmeleiligheten her i nærheten... For ja jeg og mini flytter for oss selv igjen!!![X(] synes synd i mini som må være med på alt dette her, men jeg gjør det i stor grad for han!! Om jeg noensinne møter en mann igjen så tror jeg at jeg skal la alle venninnene mine grille ham ordentlig for hvem han er før jeg tør å føle noe... Så kryss fingrene for at meg og mini finner en leilighet vi kan kose oss i!!![;)]

[&o] Alltid kjipt med flytting og brudd, men føler man det er det mest riktige så er det jo allikevel det beste på sikt[:)] Dere kommer til å få det fint, og klare dere bra alene[:)]
Og grattis med lån da, det er jo deilig[:)]

Disney on ice hørtes kjekt ut!

Jeg er hjemme fra jobb, trøtt og fryser, føles hele tiden som jeg skal bli syk[>:] Mannen og lillemor er ute på vift og jeg nyter å ha huset for meg selv litt!

Ja, dette er jo en spennende dag...!

Vi har bare surra inne, rydda og leka...
Nå kommer snart T og henter oss, så kjører han meg på jobb..
Så handler han og kidsa mens jeg jobber en time, så henter han meg og kjører oss hjem, før han skal i idrettshallen og sitte vakt frem til kl 21...
oh deilige samliv du,...

Vi skal forresten klage på sofaen vår til Jysk..

I dag er sambisen ute med jentene og jeg vasker hele huset pluss klesvask..Utrolig hvor mye som lå etter at jeg har jobba ons til fredag[:'(][:'(]

Men godt hva som er gjort da[:)]

Gleder meg til i morgen for da skal jeg trene[:)] Fikk ikke tid til det i dag siden det tar en stund å vaske her

ORIGINAL: Looney

ORIGINAL: Delia

[&o] Alltid kjipt med flytting og brudd, men føler man det er det mest riktige så er det jo allikevel det beste på sikt[:)] Dere kommer til å få det fint, og klare dere bra alene[:)]
Og grattis med lån da, det er jo deilig[:)]

Jauda, jeg er optimistisk!!![;)] Kjipt er det jo, men håper å finne meg noe mens vi fremdeles er venner!![X(][:-] Og ja jeg er hundre prosent sikker på at dette er til det beste for meg og mini og det er en god følelse oppi alt sammen!![:)][:)]

Delia: Så trist at det skulle gå sånn [&o] Men lån er positivt, håper du og lillemann finner dere et bosted ganske kjapt! [:)]

Etter treninga dro jeg på shopping med bestis [:D] Hun skulle ha litt til babyen i magen, og babyting er alltid kjekt å se på [:)][:)] Nå skal vi straks spise middag, før det blir lørdagskveldskos [:D]

jeg har ungefri hele helga, og mannefri om en kan si det sånn.
Han jobber i helga gitt.
Så idag har jeg handlet mat, noe garn, og vært en tur på 3T.
Må si jeg var litt forvirret der. Jeg har trent på en måte i lang tid no, men hvordan overføre noen øvelser fra fysio til apparater på 3T var ikke enkelt.
Så no har jeg bestilt meg veiledningstime til torsdag. Så får vi håpe at det blir en ordning.

No skal jeg rett og slett slappe av resten av kvelden altså

Hatt en kosedag med svigerfar å besøk. Han er rimelig klar for at lille bebbis skal komme ut han også nå[>:]
nicholas har hatt noen trollrunder men ellers koset oss masse. Da han var nydusjet koste han og samboeren seg med legging mens jeg gikk min daglige få-i-gang-fødsel kveldstur, som endte med masse kynnere.

Nå sover sjefen og pizzaen står i ovnen. Blir en meget sen middag her i kveld pga veldig sen lunsj[:)]

Back
Topp