Laurdagen er her nå, datoen er tolvte februari tjueelleve

Looney

Forumet er livet
VIP
Får holde bilen på veien i dag da kanskje[:D][:D]

Vilde våkna opp med feber..Lå og slappa av i fanget mitt..Og etter en stund så spydde hun masse på meg[:'(]

Men tror det har roa seg nå for feberen er på retur[:)]

Får håbe på det beste siden snuppå har en date me frisøren min i mårå[:)]

Snuppa har bæsjet, badet med pappaen og er nå lagt. Ikke lenge før jeg følger etter kjenner jeg. Sliten denne uken jeg.

God bedring til Vilde! [:)]

God morgen! [:)]

Her er vi i full fart hele gjengen! Tobias våkna opp feberfri, hurra! [:D] Nå ser han på Cars, så klart.
Jeg skal på trening kl 10, Step&Pump. Mens jeg trener blir ungene henta av lillesøs og samboeren hennes, de tar med ungene på kjøpesenteret for å spise is og kose seg! [:D][:D]
Klokka 12 skal jeg på jobb, jobber til kl 18 i dag. Sambo skal vaske huset til morsdag i mens, mohahaha! I kveld blir det bare sofakos med ungene og sambo [:)]

Ha en fin dag dere! [:)]

god morgen[:)] og god bedring til de som er syke[:)]

i dag var kl 07.25 da vi sto opp, og det er egentlig ganske bra til å være oss. ikke lenge siden vi var oppe hver dag før 6[8|] 

jeg har fyra opp i ovnen og det er koselig og varmt. har blitt kaldere her i det siste, så mulig vi må ha mere ved snart.

hadde mareritt i natt, skikkelig ekkelt. svigermor kom hit og tok over alt uten at noen hadde bedt om det, hun var dausliten og gråt, men gjøre alt her - det skulle hun!! jeg prøvde å si i fra, men da gjorde hun bare mer. mannen gidda ikke bry seg, for han hadde ei dame der[:o][:o] endte med at jeg bråvåkna da jeg oppdaga de 2 alene i bilen[:o] hender jeg drømmer sånt og da blir jeg sååå lei meg[:(]

håper dagen blir bedre enn natta. ha en fin lørdag!

Stress drøm marte!

Hadde barnevakt i går til i dag vi, så i går var vi på besøk hos venner. Planen var å sove leeeenge i dag, men våknet klokken syv[>:] I dag skal mannen hjelpe til hos foreldrene mine (eller broren min blir det nå siden han har overtatt gården) og mor og lillemor skal på shopping. Jeg må ta huset, for vi får kanskje besøk i kveld.

Jeg drømte om Looney i natt jeg...Jeg, sambisen og ungene var på overnattingsbesøk hos deg[:)] vi koste oss masse men det er det eneste jeg husker i fra drømmen[:D][:D] hehehehe

Vel vel Vilde har ikke spydd siden 00 hun....Så satser på at det er vekk nå..Men hun har litt feber enda da. Hun har 38.1 Hmz hun skal jo til frisøren kl 10 i dag hun....tenke tenke tenke
Hun sitter i dette øyeblikket å spiser kakemann og drikker saft

Nei får se hva dagen bringer tenker jeg[:)]

jadda da har Vilde 40 i feber...Fikk seg en romperakett og la henne i senga si så hun kunne slappe av litt

Nei, hva skal man gjøre da? 13 minus grader og strålende sol ute.

Skal jeg dra å tå en sol time kanskje? Ellers besøke venner?

Og hva skal vi ha til middag i kveld? FOrslag?

Tikka masala er jo godt[:)] Vi har fått middag hos mor vi, kjøttkake på topp[:D][:D] Vært masse ute i dag. Lillemor har fått være med far å kjøre gravemaskin. Jeg og hun har tegnet og skrevet i sanden, og så tegnet vi hinkespill og hinket litt (ikke like spretten som før nei[8D]) Og så kom det en fin liten ponni spasserende med to skjønne jenter i en vogn bak, så da fikk vi klappe ponnien.

En meget bra dag, og jeg bor på den fineste plassen på jord om jeg må si det selv[:D][8D]

Jeg sitter her og er en blanding av forbannet og glad av skadefryd!!! Godt det ikke er meg som ligger listen!!!![:@][:@][:@] men bare vent... man får det man gir og fortjener....

Sukk....[&o][>:][:@] Sikkert kryptisk... vil bare blåse ut litt, men føler ikke jeg kan utlevere likevel[&o][&o]

....

Ble ute kos, og trilletur for vår del i ettermiddag. Så dro jeg og tok sol og handlet mat alene. På kvelden dro vi til et vennepra på besøk. Snuppa har sovet seg igjennom hele besøket og kunne vel egentlig like gjerne vært igjen hjemme[:D][:D]

Back
Topp