LAURDAG!

Vand

Forumet er livet
Og i dag skal jeg og Emmeli kanskje til bassenget....... Er litt i tenkeboksen da hun enda er forkjølet, men det har hun vært i snart en mnd... [:-]

Ellers ingen planer.......... Har jo blitt invitert på fest hos maik1, men jeg har ikke bestemt meg enda for om jeg er festlysten! [&:]

Ønsker alle en superfin dag! [:D]

ååh sitter fremdeles å prøver å våkne her*gjesp* fryktelig tidlig oppe i dag. eller sånn er det egentlig vær dag da[:'(] i dag skal vi ater en gang prøve å dra på svømming, og i dag prøver vi med briller på. håper det hjelper.. ellers vet jeg ikke.. T har vakt så han kan bli kalt ut når som helst å da er det vanskelig å finne på noe særlig... men det er knallvær så vi skal ut i hvertfall[:D]

God morgen!![:D]

Må bare skryte av lillesnuppa mi som sov fra 19.30 - 07 uten å våkne!!!![:D][:D] Herlig og måtte det vare!![:)]

I dag skal vi ikke noe spesielt. Må en tur på butikken, får se om det blir med eller uten døtre og mann...[8D]
Fint vær i dag så kanskje vi fyrer i bålpanna og griller pølser og pinnebrød!![:D]

God morgen!!

vi koser oss med varme rundstykker og barnetv, kjenner jeg er skikkelig trøtt idag. Sovnet ikke før halv 4 inatt og M var oppe 7 [&o][:'(]

Vi skal på lekeplassen med Ole og gutten hans litt seinere, så tenkte jeg at vi kanskje kunne ta dem med på iskanten etter det [:)][;)] Nyydelig vær her idag [:D]

God morgen!
Ikke lenge siden vi våknet her [8D] Sto opp kl 09.00 [:D][:D][:D] Deilig!!!
Så nå har vi spist frokost og ser på kapten sabeltann.
Ingen planer i dag. Må små rydde litt. Så får sambo støvsuge når han kommer hjem fra jobb.
Så får vi besøk i kveld å skal kose oss med reker og blåskjell. [:D][:D]

Mornings!!
Min tur til å stå opp med jentene i dag. Tuva våknet først kl 6, men jeg sa det var natta.....så hun sto opp 7 og jeg satte henne foran tv.... Nora sov til 8.30 så jeg fikk litt mer søvn jeg også [;)] I dag skal jeg og jentene på kafe, mens mannen må jobbe litt. Så skal vi bake brød og kanskje noe mer, og prøve å være ute litt i det fine været [:)]

Ha en fin dag jenter!"!!!

Kom deg på fest Vand!!![>:]

Håper alle får koselig dag ja [:)] vi skal på kamp kl 14, først måke snø her utenfør og bake verdens beste grove rundstykker [:)]. Så skal jeg fullføre en matteoppgave og gjøre den klar for kjøretur til oslo søndag[:)]

Tjohoooooo

Da er vi her hjemme nettopp kommet fra bassenget og gjett hvem vi så der???? VAND og Emmeli[:D][:D][:D]

Jeg har ikke vært i bassenget på flere år så jeg følte meg max ukomfortabel[:'(][:'(] Emma ble fort trygg i vannet så hun lærte fort av Emmeli at man kunne hoppe ut fra bassengkanten. Etterpå "svømte" hun helt alene...*stlot mamma*

Nå koser vi oss her hjemme med kake (ikke hjemmebakt) og nydelig kaffe[:)] Skal snart rydde slik at det blir klart for fæst her hjemme[:D][:D][:D][:D]

Ha en fin dag dere[:D][:D]

Og hjelp meg jenter med å mase på Vand at hun skal komme hit til meg...Krykkemannen vil jo komme...syns hun er slem med han!

ORIGINAL: *Maik1*

Tjohoooooo

Da er vi her hjemme nettopp kommet fra bassenget og gjett hvem vi så der???? VAND og Emmeli[:D][:D][:D]

Jeg har ikke vært i bassenget på flere år så jeg følte meg max ukomfortabel[:'(][:'(] Emma ble fort trygg i vannet så hun lærte fort av Emmeli at man kunne hoppe ut fra bassengkanten. Etterpå "svømte" hun helt alene...*stlot mamma*

Nå koser vi oss her hjemme med kake (ikke hjemmebakt) og nydelig kaffe[:)] Skal snart rydde slik at det blir klart for fæst her hjemme[:D][:D][:D][:D]

Ha en fin dag dere[:D][:D]

Og hjelp meg jenter med å mase på Vand at hun skal komme hit til meg...Krykkemannen vil jo komme...syns hun er slem med han!

Krykkemannen har nå blitt overbevist om at biffgryte og six feet under er tingen i kveld.......... Sorry maik1, en annen gang! [:D]

Og du: MAX UKOMFORTABEL??? Snasen kropp og megafin bikini; TØVMUS! [>:][:D]

Hvis dere ikke kommer til festen....så kommer festen til dere[:D][:D]

Back
Topp