Laurdag morgon

lenemor

Forumet er livet
og her er det full fart. August våkna kvart over seks i dag - litt for tidlig for meg, men han holdt det gående med roping, synging, etter hvert klaging og så gråting, da måtte jeg bite i det sure eplet og gå inn til han. Holdt oss i senga, litt pupp og kos, litt prat, etter hvert kom Johanna, og jammen ble klokka åtte før vi sto opp

Nå venter vi på pappa så vi kan lage frokost - i mellomtiden drar ungene ut ALLE lekene av lekekassene [8D] (de må ikke vente i timesvis på mat altså, de fikk hver sin yoghurt da vi sto opp)

Ettersom jeg er smittefarlig ennå skal jeg nok holde meg hjemme i dag, kanskje en tur ut i huset og se på flisleggingen som har skjedd siden sist jeg var der ute.

Hva gjør dere i dag da?

God Morgen!

Det var skikkelig deilig å våkne av seg selv i dag [:)] Nå har jeg sittet å hekla en halvtimes tid, man blir jo helt hekta på sånt [:-] Moren min lærte meg det skikkelig i går, og fikk med noen oppskrifter, så når jeg er ferdig med babyteppet så får man se hvor avansert jeg klarer å gjøre det etterhvert [8D][:D] I dag skal vi på Is rally, det gleder jeg meg til, elsker sånt [:)] I kveld skal alle på fest, så vet ikke helt hva jeg skal finne på, men noe er det vel å gjøre [:)]
OG i morgen er jeg 14 uker .. Synes de ti ukene fra jeg fant det ut til nå har gått skremmende fort, og hver uke som går flyr jo bare forbi (litt fordeler også da, hihi.. plutselig kommer babyen) [:D]

Ha en super dag, alle supre damer [:D]

God morgen! Ja, for det er det nemlig for meg.. Jeg fikk sove lenge idag, det trengte jeg, for Rasmus er litt urolig for tida, han har allerede fått 1 tann, og det er nok flere på vei.. Jeg ga han "frokost" i senga, og så tok mannen begge med seg ned.. Jeg putta i øreproppene og forsvant inn i drømmeland![:)]

Mannen er nå på BodyPump, og etterpå er det min tur til trening, og litt alenetid.. Mannen insisterte, han skjønte nok at jeg trenger det, for jeg har vært litt grinete de siste dagene.. det er bare så slitsomt med en trassig og jeg-hører-ikke-på-hva-du-sier 4-åring, og en baby som ikke sover mer enn maks 1 time i strekk, men er allikevel stuptrøtt, på dagtid, i tillegg til veldig lite og avbrutt nattesøvn..[;)]

Vi har ingen spesielle planer idag, men kose oss det skal vi ihvertfall![:D]

God morgen[:)]

Det er godt å våkne av seg selv ja uten å bli vekt av mammma[;)] La meg i 23.30 i går og våknet 12.15, så jeg har nok trengt litt søvn ja. Mina er mye urolig om nettene og jeg blir så sliten[&:]

Skal handle litt mat og bake en kake. Da skal jeg i bursdag til en venninne i morgen. Ellers stille og rolig her i kveld. Ingen planer..

god kveld!

nå er det barnetv tid for jentene, og hjeg sniker meg til litt netttid[:)] Julie skal straks i seng, så blir det litt kosetid med malin før hun også skal i seng.. er alene hjemme i dag, da m er på guttekveld.. så har store planer om å bare slappe av og kanskje rydde litt i papirer..[:)] vi får se hva kvelden bringer.. mulig det blir et lite glass vin som kos også.. [:)] i tillegg til at jeg må vaske en ullvask.. greit å få det unna i helgene, så holder det hele uka[:)]

har hatt en herlig dag i dag.. var en tur på outleten for å handle litt for sanders mamma, så ble det litt på jentene også. så dro vi innom buitkken og kjøpte oss litt frukt, oig middag som malin fikk bestemme. DET ble pølser med brøl.[8D] så da dro vi hjem og spiste, og har ellers holdt oss inne, da både malin og jeg har ganske stygg hoste[&:]

kanskje det er flere som er her inne i kveld og kan holde meg med selskap? så slipper jeg å gjøre noe fornuftig i dag[8D]

For en fantastisk dag vi har hatt; tur ned i sentrum med Johanna, hvor vi kjøpte is og satt oss på kaia i finværet, lang tur med trehjulssykkel med August, jeg smiler nesten rundt!

Nå er barna straks i seng, og vi håper det går smertefritt i kveld, så vi kan sitte her i sofaene våre og klage på at det ikke er noe på tv mens vi mumser kyllingvinger og grønnsakassticks med dip

I morgen er det jobb, så det blir ikke sent, men har jeg flaks får jeg en superdag i morgen også!

ORIGINAL: lenemor

For en fantastisk dag vi har hatt; tur ned i sentrum med Johanna, hvor vi kjøpte is og satt oss på kaia i finværet, lang tur med trehjulssykkel med August, jeg smiler nesten rundt!

Nå er barna straks i seng, og vi håper det går smertefritt i kveld, så vi kan sitte her i sofaene våre og klage på at det ikke er noe på tv mens vi mumser kyllingvinger og grønnsakassticks med dip

I morgen er det jobb, så det blir ikke sent, men har jeg flaks får jeg en superdag i morgen også!

Trehjulsykkel??[8|] Er det bart hos dere?? Her er det så mye snø[:'(] Jeg vil ha vår nååååå!!![:-]

Laurdags kveld er det vel strengt tatt nå, men still laurdag..! Jeg fikk sove lenge i dag..! Herlig.. [:D] Så sto jeg opp å så gulløpet til Marit Bjørgen.. [:D]
Hadde oss en koselig tur på butikken og handla litt inn, for i kveld hadde vi middagsbesøk av mine søsken og deres kjærester.. [:)] Og søstera mi er jo gravid og har fått den fineste gravidmagen nå.. Kjempekoselig!!
Nå er det data og brus og snart tar vi kveld.. Blir Trolljegeren på senga i kveld.. Filmen altså.. [:D]

Her er det nesten bart ja.. har ikke hatt så veldig mye snø i vinter, bare sånn kompakt blåis, men plutselig fikk vi ti varmegrader og regn, så det har blitt vasket vekk på rekordtid. Håper det fortsetter slik

Trolljegeren har jeg så lyst å se - den er jo spilt inn her i Volda, i alle fall deler av den...du får se om du ser meg Almyrida [;)].

Her er det straks kveld - jeg er sliten jeg.

Back
Topp