lenemor
Forumet er livet
og her er det full fart. August våkna kvart over seks i dag - litt for tidlig for meg, men han holdt det gående med roping, synging, etter hvert klaging og så gråting, da måtte jeg bite i det sure eplet og gå inn til han. Holdt oss i senga, litt pupp og kos, litt prat, etter hvert kom Johanna, og jammen ble klokka åtte før vi sto opp
Nå venter vi på pappa så vi kan lage frokost - i mellomtiden drar ungene ut ALLE lekene av lekekassene [8D] (de må ikke vente i timesvis på mat altså, de fikk hver sin yoghurt da vi sto opp)
Ettersom jeg er smittefarlig ennå skal jeg nok holde meg hjemme i dag, kanskje en tur ut i huset og se på flisleggingen som har skjedd siden sist jeg var der ute.
Hva gjør dere i dag da?
Nå venter vi på pappa så vi kan lage frokost - i mellomtiden drar ungene ut ALLE lekene av lekekassene [8D] (de må ikke vente i timesvis på mat altså, de fikk hver sin yoghurt da vi sto opp)
Ettersom jeg er smittefarlig ennå skal jeg nok holde meg hjemme i dag, kanskje en tur ut i huset og se på flisleggingen som har skjedd siden sist jeg var der ute.
Hva gjør dere i dag da?