Så mye vind det er rundt omkring da! Her er det vindstille nå, aner ikke hvordan det var i natt da... Kos deg på fest Looney! [:)]
God morgen! [:)]
Her er vi oppe alle fire, deilig rolig start på dagen. Ryggen min er så klart verre i dag enn i går, det er liksom annenhver dag det der... lover jo knall at ryggen er dårlig i dag siden jeg skal på jobb da [&:]
Stikker på trening først, skal på Step&Pump kl 10. Begynner ikke på jobb før kl 14 (istedet for 12, som er vanlig), pga ryggen, må ha en rolig start. Jobber til 18, og det er jo Barnas dager, så det kan fort bli travelt i dag, men jeg må være flink og ta småpauser underveis og sette meg ned. Tar på Nike Shox'ene mine også tror jeg, behagelige sko er et must i dag.
Tenkte å kanskje dra på senteret en halvtime før jeg må på jobb, må finne meg en ny bikinitopp... vi skal i basseng i morgen, og puppene mine er mye mindre i år enn de var i fjor, visstnok... også jeg som likte den bikinien så godt! [&:]
I kveld blir det rolig lørdagskveld, med ising av rygg og tv-kos. Håper på at sambo har orka å vaska huset mens jeg jobber da...
Ha en fin dag dere! [:)]