Laurdag laurdag laurdag 090411

Looney

Forumet er livet
VIP
tror det blir fest på Looney i morgen (om hun ikke ombestemmer seg)

kos deg på fest, looney[:D]

suki; blåser masse her å! og regn, masse regn. får brukt Ilse Jakobsene mine så det er da godt for noe[:D]

mårnings!

i dag er planene her 2 stk barneselskap med tilsammen 4 bursdagsbarn, så da går det i ett fra kl 12-16. fint å ha noe å holde på med, kan ikke akkurat ut å gå tur heller.

lå med ny overmadrass i natt, 10 cm tjukk og av typen som former seg etter kroppen. vet ikke helt om jeg liker den, liker liksom å ligge oppå madrassen jeg. muligens bare vanesak.

Trøtt men kan jo ikke være i dårlig humør når verdens blideste jente vil opp av sengen sin[:)] Nå liger hun i dyp samtale med den ene apen på Monkey Island, og jeg tror de er litt uenige gitt.

Legger meg vel igjen jeg når hun skal sove første dupp etter hvert.

Samboeren skal på skytetrening og jeg og mamma skal trille, lunsje og shoppe[:)]

Deler av taket på guttestua til N har blåst av her, og svigerfar må komme for å sveise det på igjen.

Så mye vind det er rundt omkring da! Her er det vindstille nå, aner ikke hvordan det var i natt da... Kos deg på fest Looney! [:)]

God morgen! [:)]

Her er vi oppe alle fire, deilig rolig start på dagen. Ryggen min er så klart verre i dag enn i går, det er liksom annenhver dag det der... lover jo knall at ryggen er dårlig i dag siden jeg skal på jobb da [&:]
Stikker på trening først, skal på Step&Pump kl 10. Begynner ikke på jobb før kl 14 (istedet for 12, som er vanlig), pga ryggen, må ha en rolig start. Jobber til 18, og det er jo Barnas dager, så det kan fort bli travelt i dag, men jeg må være flink og ta småpauser underveis og sette meg ned. Tar på Nike Shox'ene mine også tror jeg, behagelige sko er et must i dag.
Tenkte å kanskje dra på senteret en halvtime før jeg må på jobb, må finne meg en ny bikinitopp... vi skal i basseng i morgen, og puppene mine er mye mindre i år enn de var i fjor, visstnok... også jeg som likte den bikinien så godt! [&:]
I kveld blir det rolig lørdagskveld, med ising av rygg og tv-kos. Håper på at sambo har orka å vaska huset mens jeg jobber da...

Ha en fin dag dere! [:)]

Sitter her og hører på lillemor som leker med dukkene. Ganske morsomme samtaler gitt[:D]

Vi her hjemme alene i dag for mannen er i Bergen og kjører bilcross, så vet ikke hva dagen vil bringe.

Her sov unga til 9.30!!!!!!! tror det hvertfall, for jeg våkna 9.45 av at dei var i stua og hadde skrudd på tv[8D]
Vi har vært ute og gått en liten tur, vært og spist is med søss og unga, fått klipt mamma og fått pakket ned mer her[;)] Nå skal vi snart ut og spise middag med familien for å feire meg litt mer[8D] tar ingen ende hehe
Ute har det vært KNALL sol i dag!!! Blåste mye her og i går, men heldigvis har den gitt seg i dag[:)]

Vi har stått opp til skyfri himmel[:)] null vind[:)] og tja 15/20 grader i sola[:D][:D][:D][:D]

Ungene er hos svigers fra i dag til imorgen, både jeg og sambisen skal drikke i kveld[:)]

Så jeg driver å rydder for vi skal ha vorspiel her

Gleder meg

Bysprint i går og i dag! Jentene gikk skirenn i går og fikk sine medaljer fra Guro Strøm Solli og Øystein Pettersen. Petter Northug jr ,Dario Colognia,Marit Bjørgen,Therese Johaug,Oddbjørn Hjelmeseth med flere hilse på ungene. Storkoste seg alle sammen[:D] 

Yeah, jeg skal gjøre byen utrygg i kveld

ORIGINAL: Looney

Yeah, jeg skal gjøre byen utrygg i kveld

Koz deg masse[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Kose dere på byen. Kunne tenkt meg noe godt i glasset jeg og, men det blir en stund til ja[:D]

I dag har vi bare kost oss, innimellom rydding og klesvasking. Nå skal jeg se film og vente på mannen.

Vel vel da koser guttene seg med gitar hero og singstar

Og eg har god musikk t ølå mi[:D]

Back
Topp