Laurdag igjen da dere, 13 dager til julaften nå

Looney

Forumet er livet
VIP
13 dager igjen til julaften

Da har gubben støvsuget hele huset grundig, akkurat slik jeg ville. Jeg har skrubbet badet nede og tatt alle gulv i første etasje. Ikke så mye igjen til i morgen nå altså. Ribba er gnidd inn med salt og pepper og rutene til svoren er laget. Huset er pyntet til jul, og det er kjempe koselig[:)]

Det kommer noen kompisser på dagen i morgen for å hjelpe gubben med stoler og bord, og meg litt med maten dersom det trengs. Mamma har fått oppgaven med å lage riskrem, og legge opp gubbens nye dressbukse. Jeg eier faktisk ikke hverken symaskin eller nål og tråd så jeg fikk ikke gjort det. Hadde forsåvidt ikke gjort det om jeg eide noen av de tidligere nenvt redskaper heller[:D] Jeg syr ikke, strikke ikke, broderer ikke, stryker ikke klær osv. Kan det ikke, og vil overhodet ikke lære det heller. Så da vet dere det.

Julekjolen min er vasket og klar for fest i morgen. Mangler bare et bredt gullbånd så er marsipangrisen klar[8|][&:]

looney; haha! bare må le av deg[:D][:D] syns jeg ser deg med gullbåndet[:D][:D] tror det hadde blitt snasnt[;)][:D]

mårnings!

her er jeg og ungene oppe, mannen får sove siden jeg allerede var godt våken da thomas ville opp.

maria har åpnet kalenderne sine, og makan til bortskjemte unger altså[&o][>:] pga at vi har vunnet 2 kalendere har de 2 sjokokalendere hver, en legokalender på deling og pakkekalender på deling, men den er det skjelden i siden det er mer enn nok fra før. likte ikke det som var i pakkekalenderen, var ikke sånn hun ville ha[8|] neste år blir det en legokalender på hver og ferdig med det!!! (jeg hadde pakket i julemagneter i pakkekalenderen og det var visst sååå kjedlig..)

i dag skal vi på litt juleshopping[:)] jeg har 290kr på konto, men mannen fikk julelønning til helga[8D][:D]

fin lørdag!

God morgen! [:)]

Jeg fikk ikke sove før langt på natt i natt, og våkna i dag med veldig vond rygg. Da passer det utmerket at jeg skal på jobb, har fått helvetesvakta 11-18 på en lørdag, den blir gullfin. Rekker ikke trene først heller da, så jeg blir nok invalid i løpet av dagen.
Håper sambo gidder å vaske her mens jeg jobber, også håper jeg han tar litt initiativ til de julegavene til hans side av slekta som mangler.

Ha en fin dag dere!

Vi ble vekket i åttetien av en blid gutt som ønsket å stå opp. Tenk å ønske å stå opp på den tiden av døgnet liksom[8|] Men han fikk leke, se film og spise frokost, og vi fikk kose oss videre i sengen. Men halv ti måtte jeg opp og få de to første ribbene inn i ovnen, og de begynner bli ganske bra nå. Og det dufter ganske deilig i huset vårt nå.

Om ikke lenge kommer to kompisser av samboeren på besøk, og han ene er kokk og skal hjelpe litt på kjøkkenet. Han ene hadde våknet i morges av at det regnet ute, trodde han. Men han sto opp og så at det regnet i stua[X(] Leieboeren i annen etasje er bortreist, har skrudd av varmeovnene og alle utvendige rør har fryst, og sprukket. NICE!!

Nichola er nå nydusjet og gleder seg til besøk. I kveld skal han sove hos mormor og de skal bake pepperkakehus[:)] Tradisjon med julverkstedet er også pynting av juletreet, så det skal gubben, Nicholas og kompissene gjøre etterpå. Og jeg må ufrivillig leve med juletreet to uker lengre enn planlagt i mitt hode.

Da har Looney testet alarmen på huset[X(] Eller rettere sagt gubben har testet den. Ingen slo av alarmen da vi sto opp og gubben åpnet døra til terrassen oppe. Jeg drev med Spotify og ordnet musikk til i kveld så jeg hørte den såvidt[:o] Men nå er den skrudd av, og vi har snakket med Sekuritas[:D][:D][:D] Ja ja, da er den testet også.....

Guri land, 7 timer på jobb på kjøpesenter på hardt gulv på en lørdag passer kroppen min fint lite kjenner jeg! [>:] Jeg er kake, og har masse kroppslige plager!
Gubben har ikke orka å vaske engang, men da har han noe å gjøre i morgen mens jeg er på jobb. Dermed basta, ellers kan han bare holde seg i Oslo til han kommer på bedre tanker!!

..jeg trenger mat.

Back
Topp