Laurdag 27 november

Looney

Forumet er livet
VIP
2 mnd til termin

Nattafnatta....har sett Robin Hood vi og skal sove straks.

Hurra for 2 mnd igjen til termin, og god bedring til NM suki! [:)]

God morgen! [:)]

Snille ungene lot oss sove til kvart på 8 i dag, me like! [:D] Og ute er det bare -13 grader i dag, hurra! [:D][:D]
Så jeg stikker på trening kl 10, Step&Pump i dag. Etterpå skal vi møte pappa og lille nevø, og så drar vi på julegatetenning i sentrum kl 12. Julenissen kommer, så ungene skal gi han ønskelista de skrev i går [:)]
Senere i dag skal jeg sende sambo inn i boden på jakt etter adventstaken og stjerna til vinduet. Også skal vi på Posten og hente 2 pakker, samt på helgehandel. Mulig helgevasken må vente til i morgen, ser det kanskje kan bli litt travelt i dag. Jaja, det bli jo advent selv om kåken ikke skinner! [:)]

I kveld skal jeg kose meg med Skal vi danse-finalen (og sikkert rullekake, hilsen Olga på 75 år).

Ha en strålende lørdag dere! [:)]

Helvete, Jenny kaster opp..!
Dette har jeg ikke tid til altså! Burde ha vært på jobb.
Barnevakta som skulle komme snudde, og det skjønner jeg jo. Hun har akkurat blitt frisk fra omgangsjuka selv..

Venter på at Tomas skal kjappe seg hjem fra jobb, så får jeg suse avgårde..

Skriver i denne skravletråden jeg, siden den kom først[:)]

Vi venter besøk om en times tid av barnehagevenninnen til lillemor.

Jeg har ryddet og støvsuget masse i dag, men det vises jo nesten ikke[>:] Vi er utrolig flinke til å rote i denne familien her...

Og så har jeg hatt alle fem orkideene mine ute i vasken så de fikk drukket litt vann. Hilsen Berta 75,5 år[:D][:D]

N er avlevert hos morfar for førjulkos der med kusine Christiane. De skal lage julepynt, bake noe julegreier, på teater og se Jakten på juleskurken, og kose seg hjemme til i morgen. Skikkelig julekos for barna[:)][:)]

Jeg og samboeren benytter muligheten til litt shopping av ting vi trenger som div på ClasOlhson til huset, bh'er til meg, også skal vi kjøpe et mega bilde/lerret til å ha over spisestua (har sett ett på Bohus). Får se hvor langt vi kommer i alt kaoset av mennesker i dag.

Også vil jeg ta sol i dag. I kveld blir det biffmiddag og hjemmekos for vår del tror jeg. Har iallefall ikke planlagt noe annet enda.

Godt å se det er flere oldiser her McMor [;)][:D]

Brrrrr, ble kaldt å se på julegatetenninga altså. Men koselig var det! [:)] Tobias ble litt småskeptisk av nissen, men men - det går nok over! Nå ligger han ute og sover (UTEN smokke!!!!! Han sovna bare i vogna, så ikke bevist, hehe), jeg sitter her og skal få i meg litt varme før jeg dusjer.
Nå kom jeg på at jeg ikke har spist lunsj enda. Fy til meg.

Jeg har sagt til T at han kan feire jul alene.
Fy faen for en idiot han er!

Hva skjer WZ? [>:] Og hvordan går det med J?

Lillemor har hatt besøk til nå av venninnen, og mi jente bærer sterkt preg av å være enebarn tror jeg[&:] Hun sutrer med en gang hun ikke får viljen... håper det bare er hjemme hun oppfører seg sånn, ellers blir jeg litt flau altså[:o]

Vurderer å lage kokosmakroner eller risboller...men da må jeg på butikken...gidder jeg det?

Lillesmurf er litt bedre. Ikke no emer oppkast, men er febervarm..

Har ventet på T siden kl 11!!!
Jeg MÅ være på jobb i dag, og det vet han jævla godt..
Så jeg ringte og sa at han måtte komme hjem, senest til kl 1130!
Og så tar han ikke telefonen, og er enda ikke hjemme!!
Fikk tak i han kl 16, og da sa han at han kom snart..
Så har han skrudd av telefonen.

Er så forbanna LEI av at jobben hans alltid er så mye viktigere enn min.!

Er ikke bare ditt barn som sutrer McBaby! Marcus har vært en monsterunge i hele dag

[:@][:@][:@]  Regner med du hadde folk på jobben som ventet på deg og? Hadde ikke vært så happy jeg heller da altså....

Fremdeles ikke vært på butikken, men har store planer om det. Tror jeg skal låne meg en film og, blir jo sittende alene her i kveld og jeg skal ikke se skal vi danse[:D]

EN fin fin lørdag[:)] Kjørte først N til min pappa, og vi var kun uvenner en gang. Senere dro jeg og gubben på shopping av praktiske ting. ALt fra ledningskjuler til tv'en, piasavakost, julepapir, julepynt, vaskepulver, cola zero, skjøteledninger, julelys osv. Også har vi kjøpt et giga svært lerret maleri til å ha på den store veggen over spisestua. Det ble et dyrt maleri, men veldig fint. Skal vel få det opp på veggen snart[:)]

Om en times tid skal jeg lage biff, føltegratinerte poteter mm til middag til meg og samboeren.

Snuppa har liggi helt merkelig en stund nå så jeg sleit skikkelig med å tømme den nederste hylla i oppvaksmaskinen i dag[8|]

Måtte google hva i huleste pisavakost var for noe jeg nå[:D] Kjekt med shopping. Mangler fremdeles et bilde/maleri til veggen jeg og.

God bedring til Sukiheimen!!!

Jeg og lillemor har laget kokosmakroner. Så må jeg komme med et dumt spørsmål. Kan jeg oppbevare det i en kakebomme, eller må det fryses?[8D]

Nå skal jeg se sex and the city 2. Nytte sjansen mens mannen er på vift[:)]

I dag har vi vært på familie utflukt til Hadeland glassverk. Kjempe koselig var det. [:)] Koste oss med lunsj, traff nissen, så på glassblåsing og shoppet litt. Hannah skulle egentlig få blåse glass også men det var sånn sinnsyk kø at vi hoppa over det gitt.

Også er Sivert 10 måneder i dag! Hjelp som tiden flyyyyr....

Lettere oppgitt på NAV kjenner jeg. Selv om jeg får foreldrepenger fra jobben, og de får igjen fra NAV så må jeg jo sende en søknad til NAV i forhold til permisjonen. Leverte den på mitt lokale NAV kontor på torsdag, og fikk i dag brev med forventet behandlingstid på SVANGERSKAPSPENGER på 2 mnd. Jeg har da ikke søkt om svangerskapspenger[&:][>:]

ORIGINAL: suki

Kjipt looney, men ikke overaskende. Håper det ordner seg og at du får foreldrepengengene i tide!

Får de fra jobben så pengene kommer som vanlig lønning den uansett[:)] Men blir vel stuk for jobben i forhold til refusjon fra NAV da kanskje, og ekstra jobb for en saksbehandler å behandle en søknad jeg ikke har bedt om[&:]

Back
Topp