Laufey og Skarven

Woow, sååå kult!! Gratulerer, håper og krysser fingrene for at dette går bra!! Samme skjedde jo her, og har skjedd med flere her inne siste året❤️❤️
Takk, jeg vet ikke helt om jeg tror på det :p
Jeg har tenkt så mye på deg og dine, tror du medisinene fra Athen har hatt noen effekt på mannen din? Jeg undrer veldig på hvordan dette plutselig kan skje etter så mange negative prøverunder :bookworm:

Håper alt står bra til med deg og gutta :Heartred
 
Fremdeles blod. Dag 19 med blod faktisk :eek:
Dette kan da umulig gå bra..

Men testene ser jo fine ut. Her er dagens på 2. Urin, det er den jeg alltid har hatt sterkest tester på. Sammenligner med lørdagens og søndagens (lørdag øverst/høyre, dagens nederst/venstre).

Vi vurderer hCG-test hos legen i morgen og torsdag. Må bare tenke litt. Det ene øyeblikket tror jeg alt er over, det neste har jeg håp :wideyed::shy:

623C7214-C0EA-40EE-9A33-6E9970B0E714.jpegEB918F31-BB27-42EF-94FD-DE96A42C34DF.jpeg
 
Jeg er ikke sikker på om dette kan klassifiseres som vanlig, det har vært blod daglig i snart 3 uker :eek: Men med unntak av de fire dagene jeg hadde mensen (eller trodde jeg hadde det) så har det vært gammelt og brunt. Hadde en anelse lyserosa i går, og en god del mer brunt i går etter at vi gikk en lang tur, men ellers har det stort sett vært mest på papiret og et par dråper i truseinnlegget. Men det ser jo ut til at det stiger. Og jeg hadde flere runder med masse blod med Mini, og han lever i beste velgående..

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro om noenting :p Har kjent en del murringer og «tak» de siste dagene, men om det er noe jeg legger ekstra merke til fordi jeg vet om graviditeten eller om det har vært sånn lenge, det vet jeg ikke. Sist lå jeg rett ut med kvalme fra 3+5, sånn er det (heldigvis!) ikke nå! Bare dødstrøtt, og forvirret :p
Oj.. jeg fikk ikke med meg at du hadde blødd så lenge! Sorry! Men allikevel.. jeg har massevis av håp. Man hører jo om folk som blør langt inn i 2. trimester og det går bra. Jeg krysser fingrer og tær for at alt er bra inni magen ❤️ Syns du skal ta blodprøver hos legen så du ser st det stiger. Så kan du ta tul etter det en gang? Ååååh som jeg håper for deg ❤️
 
Fremdeles blod. Dag 19 med blod faktisk :eek:
Dette kan da umulig gå bra..

Men testene ser jo fine ut. Her er dagens på 2. Urin, det er den jeg alltid har hatt sterkest tester på. Sammenligner med lørdagens og søndagens (lørdag øverst/høyre, dagens nederst/venstre).

Vi vurderer hCG-test hos legen i morgen og torsdag. Må bare tenke litt. Det ene øyeblikket tror jeg alt er over, det neste har jeg håp :wideyed::shy:

Vis vedlegget 328343Vis vedlegget 328340
Testene ser jo helt perfekte ut! Kom deg til legen og ta de blodprøvene, så kan de kanskje hjelpe deg å tro litt mer på det? ❤️
 
Takk, jeg vet ikke helt om jeg tror på det :p
Jeg har tenkt så mye på deg og dine, tror du medisinene fra Athen har hatt noen effekt på mannen din? Jeg undrer veldig på hvordan dette plutselig kan skje etter så mange negative prøverunder :bookworm:

Håper alt står bra til med deg og gutta :Heartred

Her var det bare jeg som tok AB-kur, så hva som har skjedd med svømmerne hans vet vi ikke:hilarious::hilarious: svømmeren har jo overlevd i 5-6 dager før EL her i tillegg! Så jeg skjønner deg godt, vi skjønner heller ikke hvordan det kunne skje! Men her går alt bra! Lille er 3 mnd idag allerede, så tiden flyyyyr avsted!!!
 
IMG
Oj.. jeg fikk ikke med meg at du hadde blødd så lenge! Sorry! Men allikevel.. jeg har massevis av håp. Man hører jo om folk som blør langt inn i 2. trimester og det går bra. Jeg krysser fingrer og tær for at alt er bra inni magen ❤️ Syns du skal ta blodprøver hos legen så du ser st det stiger. Så kan du ta tul etter det en gang? Ååååh som jeg håper for deg ❤️
Testene ser jo helt perfekte ut! Kom deg til legen og ta de blodprøvene, så kan de kanskje hjelpe deg å tro litt mer på det? ❤️
Det er så sinnsykt mye blod :arghh: Dag 20 liksom, og det i morges var ferskt :arghh:

Men jeg har vært og tatt blodprøve, så får vi se. St Olavs tar meg ikke inn før det er en tilfredsstillende hCG-stigning, så blir ny prøve på torsdag. Så får vi bare vente og se. Fremdeles 2-3 på CB, og jeg er fri for de andre testene, så blir ikke noe mer testing her. Har en CB liggende, så håper jeg får bruk for den etterhvert. Legen min sender prøvene til Oslo, så det tar litt tid før man får svar. Fram til det får vi bare krysse fingrene og håpe, eventuelt fokusere mer på jobb, som har blitt litt forsømt i det siste :p
 
:p
Her var det bare jeg som tok AB-kur, så hva som har skjedd med svømmerne hans vet vi ikke:hilarious::hilarious: svømmeren har jo overlevd i 5-6 dager før EL her i tillegg! Så jeg skjønner deg godt, vi skjønner heller ikke hvordan det kunne skje! Men her går alt bra! Lille er 3 mnd idag allerede, så tiden flyyyyr avsted!!!
Æsj, det ødelegger jo hele teorien min :p
Dere har ikke testet mer heller?
Det er så irriterende at ingen lager et studie på antibiotikaen, det opplegget med å snike seg rundt og gjøre ting privat er jo ikke bra :confused:

Den svømmeren som har nådd fram her må ha levd fryktelig lenge, og jeg må ha hatt EL samtidig som mensen eller noe. Og den slimhinna kan det ikke være mye igjen av så mye blod som har forlatt kroppen min de siste ukene. Kan generelt ikke være mye blod igjen i meg totalt :shifty:

hurra for lille hjemmelagde som er tre måneder alt! Jeg syns ikke det er lenge siden du var gravid med Henrik :hilarious:
 
hCG på 367. Så det er helt klart noe der. Men siden ingen vet hvor langt jeg er på vei så kan man ikke tolke det. Men, ifølge ClearBlue skal man få 2-3 ved hCG på 153. Og det fikk jeg for fem dager siden. Dersom testen faktisk trenger 153 mlU/ml (hentet fra clearblue), og hCG skilles ut fra blod til urin og det generelt er høyere i blod, så skulle det vært langt høyere. Minst 153 på fredag burde gi minst 612 i urin på tirsdag, høyere i blod.. Da jeg fikk Mini lå hCG langt over den forventede doblingen. Så... Ikke veldig optimistisk. Særlig ikke på dag 21 med blod.

Hvis det ikke skal bli baby kan det vel bare slutte å føkke med kroppen min :arghh:
 
Synkende hCG. Så da må jeg på sykehuset og se om det sitter på feil sted.

Det har blitt nevnt at jeg må vært Hitler eller Mengele eller noe i forrige liv så mye uflaks som jeg har. Jeg begynner å tru på det :arghh:
 
Synkende hCG. Så da må jeg på sykehuset og se om det sitter på feil sted.

Det har blitt nevnt at jeg må vært Hitler eller Mengele eller noe i forrige liv så mye uflaks som jeg har. Jeg begynner å tru på det :arghh:
Ånei :( Uff så dumt! Åååh så kjedelig :( Det var trist Laufey ❤️ Jeg håpte sånn for deg! Hva var tallet fra i går?
 
Synkende hCG. Så da må jeg på sykehuset og se om det sitter på feil sted.

Det har blitt nevnt at jeg må vært Hitler eller Mengele eller noe i forrige liv så mye uflaks som jeg har. Jeg begynner å tru på det :arghh:

Så kjedelig Laufey! Logget inn i dag bare for å se hvordan det gikk med deg og det var jo ikke dette jeg håper å se da:sorry: Håper i det minste det ikke sitter i lederen og at kroppen fikser seg selv... Føler med deg!
 
Ånei :( Uff så dumt! Åååh så kjedelig :( Det var trist Laufey ❤️ Jeg håpte sånn for deg! Hva var tallet fra i går?
Takk :Heartred
286 mener jeg legen sa.
Furstpasient er ikke helt oppdatert.

Akkurat nå føler jeg meg mest tom. Men det kan jo være fordi det snart ikke er mer blod igjen i meg :shifty: Jeg hadde ikke helt trua, det var for mange ting som måtte ha spesialtilstand for at det skulle skje. Hadde jeg alt sett på søskenvogn og gledet meg til to tette? Helt klart.

Men det går jo bra. Hadde det skjedd for to år siden hadde jeg på ingen måte taklet det sånn, men nå har jeg jo Mini. Det er veldig stor forskjell, kan ikke sammenlignes :)
 
Så kjedelig Laufey! Logget inn i dag bare for å se hvordan det gikk med deg og det var jo ikke dette jeg håper å se da:sorry: Håper i det minste det ikke sitter i lederen og at kroppen fikser seg selv... Føler med deg!
Takk :Heartred
Blødning dag 24, så legen var ikke veldig optimistisk :eek: Men så lenge jeg ikke har vondt så er det ikke noe stress, bare jeg som blir enda mer blodfattig :p Får se på mandag om de vil gi meg time. Det kan da umulig være sånn uflaks at det sitter i lederen :wideyed:
 
Takk :Heartred
Blødning dag 24, så legen var ikke veldig optimistisk :eek: Men så lenge jeg ikke har vondt så er det ikke noe stress, bare jeg som blir enda mer blodfattig :p Får se på mandag om de vil gi meg time. Det kan da umulig være sånn uflaks at det sitter i lederen :wideyed:

De må jo få tatt deg inn så snart som mulig! Er virkelig ikke noe å spøke med... Stay strong! Imponert over at du klarer å holde deg oppe! Men tenk at dere har fått det til naturlig. Da er det jo håp om å få en spire som sitter også:dummy::happy:
 
Takk :Heartred
286 mener jeg legen sa.
Furstpasient er ikke helt oppdatert.

Akkurat nå føler jeg meg mest tom. Men det kan jo være fordi det snart ikke er mer blod igjen i meg :shifty: Jeg hadde ikke helt trua, det var for mange ting som måtte ha spesialtilstand for at det skulle skje. Hadde jeg alt sett på søskenvogn og gledet meg til to tette? Helt klart.

Men det går jo bra. Hadde det skjedd for to år siden hadde jeg på ingen måte taklet det sånn, men nå har jeg jo Mini. Det er veldig stor forskjell, kan ikke sammenlignes :)
Skjønner godt at du føler deg tom ja ❤️ :(
Så utrolig trist at det ikke gikk veien!
Kan godt tenke meg at det hjelper veldig på å ha minien der ja. Blir nok litt lettere å takle da ❤️
Lillebror eller lillesøster kommer nok etter hvert :) Hvordan har du det ellers? Ingen vondter eller noe?
 
De må jo få tatt deg inn så snart som mulig! Er virkelig ikke noe å spøke med... Stay strong! Imponert over at du klarer å holde deg oppe! Men tenk at dere har fått det til naturlig. Da er det jo håp om å få en spire som sitter også:dummy::happy:
Virket ikke som om de hadde noen hast. Hun i telefonen måtte snakke med en sykepleier angående verdiene mine først, så derfor kunne jeg ikke få vite noe mer før mandag.
Men fastlegen var jo veldig klar på at dersom det oppsto smerte så var det rett på legevakta.

Men det gjør ikke vondt. Jeg er ikke kvalm, jeg kjenner ingen tegn på graviditet, jeg vet ikke hvor langt jeg var kommet heller, jeg vet ingenting. Bare at jobb de neste to ukene blir et helvete, for vi har div tidsfrister, og jeg er en av hovedpersonene. Så jeg har egentlig ikke tid til dette :p

Hadde dette skjedd for et par år siden, eller enda verre i fjor, så hadde jeg vært helt knust. Men denne gangen er det mer som en dårlig spøk. Plutselig blødde jeg masse hele tiden (dag 25 btw), så sa legen jeg var gravid, så kikket jeg på barnevogner og mannen på ny bil, så sa hun det ikke ble noe baby, og nå er jeg bare her :p

Tror Mini er å takke for at det går så greit, han er så god og tar så mye av tiden min at jeg rekker ikke tenke så mye på det som ikke ble. Men kanskje det skjer igjen? Vi får bare prøve litt mer :)
 
Skjønner godt at du føler deg tom ja ❤️ :(
Så utrolig trist at det ikke gikk veien!
Kan godt tenke meg at det hjelper veldig på å ha minien der ja. Blir nok litt lettere å takle da ❤️
Lillebror eller lillesøster kommer nok etter hvert :) Hvordan har du det ellers? Ingen vondter eller noe?
Ingen vondter, masse blod, sliten! Ellers helt fint, jeg har bare ikke tid til denne dårlige spøken. Hva blir det neste, skal de operere vekk egglederen min liksom? :confused::eek: Nei, det har vi ikke tid til..

Hva slags vogn skal du ha, hvis du skal ha søskenvogn? :shy::angelic:
 
Wow, noen ganger lurer jeg på om St Olavs har krav om uvennlighet for å få lov til å jobbe der...
Tidenes mest utrivelige telefonsamtale derfra, de tar meg ikke inn engang. Man skulle tro at når man ringer et menneske som har eller holder på å abortere så er man i det minste et snev av hyggelig. Men neida. Hvorfor får jeg alltid følelsen av at de er sinte for at jeg kaster bort tiden deres? Det er fastlegen min som har henvist meg, fordi hun er bekymret, ikke jeg. Det er samme greia som da alt gjorde så sinnsykt vondt og blødde så masse etter fødselen, jeg måtte nærmest krangle meg til at noen gadd å se på det.

Men vi får stole på at St Olavs har rett når de sier kroppen fikser dette selv og alt er normalt. De sa riktignok det etter fødselen og, bare at da tok de feil og plutselig ble det operasjon heller. Heldigvis gjør det ikke vondt denne gangen, så kanskje det faktisk er normalt. Nøyaktig hvordan jeg skal beregne de 6 ukene hun mente jeg skulle blø etter aborten, når jeg ikke vet hverken når jeg ble gravid eller når jeg aborterte, det vet jeg dog ikke...
 
Så trist å høre at du skal møte på sånne mennesker nå. :Heartred:Heartred:Heartred Jeg syntes det er veldig rart at mange som jobber i omsorgsyrker kan være så lite vennlige. Det skulle vært en plikt at alle som jobber med assistert befruktning, har overflod av empati. De møter mennesker som er på sitt mest sårbare hver dag.

Kanskje det er mulig å få fastlegen til å henvise til en privat gynekolog, hvis dere har det i nærheten av der du bor. Sender deg i alle fall masse varme og styrke, og håper at du slutter å blø snart:Heartred
 
Wow, noen ganger lurer jeg på om St Olavs har krav om uvennlighet for å få lov til å jobbe der...
Tidenes mest utrivelige telefonsamtale derfra, de tar meg ikke inn engang. Man skulle tro at når man ringer et menneske som har eller holder på å abortere så er man i det minste et snev av hyggelig. Men neida. Hvorfor får jeg alltid følelsen av at de er sinte for at jeg kaster bort tiden deres? Det er fastlegen min som har henvist meg, fordi hun er bekymret, ikke jeg. Det er samme greia som da alt gjorde så sinnsykt vondt og blødde så masse etter fødselen, jeg måtte nærmest krangle meg til at noen gadd å se på det.

Men vi får stole på at St Olavs har rett når de sier kroppen fikser dette selv og alt er normalt. De sa riktignok det etter fødselen og, bare at da tok de feil og plutselig ble det operasjon heller. Heldigvis gjør det ikke vondt denne gangen, så kanskje det faktisk er normalt. Nøyaktig hvordan jeg skal beregne de 6 ukene hun mente jeg skulle blø etter aborten, når jeg ikke vet hverken når jeg ble gravid eller når jeg aborterte, det vet jeg dog ikke...

Så leit at du måtte oppleve dette og så kjipt med sure folk på telefonen hos St. Olavs! Det kan ødelegge en ellers hyggelig dag, og når bakgrunnen for at du ringer er så vond så burde det være mulig å fremskaffe *litt* vennlighet! Men jeg håper med deg at kroppen ordner opp selv og at det så raskt og greit som mulig. ❤️
 
Back
Topp