Latterkrampe

Mammaigjenkanskje

Betatt av forumet
Septemberhjertene 2018
Er det noen andre som går fra latterkrampe til å grine skikkelig her? Blir skikkelig lei meg etter latterkramper :bag:

nei, men jeg kan le så jeg griner.
Helt urelatert til svangerskapet da

Ler ikke mer enn jeg pleier, men griner av meste. Klarer ikke se nyheter eller høre fine sanger uten å grine. Ler av det etterpå da jeg ser utrykket på samboer og ungene klarer jo ikke å ta meg sammen. Grein når OL var slutt, kunn fordi det var slutt.

Er det noen andre som går fra latterkrampe til å grine skikkelig her? Blir skikkelig lei meg etter latterkramper :bag:

Jeg gjorde det her for noen uker tilbake. Husker jeg gjorde det med førstemann og...Er så rart [emoji28]

Jeg griner ikke etter latterkrampe men ler mye av alt, ler så tårene spruter og klarer ikke stoppe å le :laughing002

Gjorde det for noen uker tilbake

Skjedde med meg i går faktisk. Satt og lo av samboeren som vaska under dusjkabinettet og banna, så plutselig kom tårene

Jeg gjør det gjerne i motsatt rekkefølge. Jeg griner først av noe, som feks at jeg syns de i norske talenter er så flinke, så begynner jeg å le som bare det etterpå. For da tenker jeg meg om og syns det er teit å grine sånn [emoji28]

Merker egentlig ikke noe særlig til humørforandringer nå. Blir kanskje fortere irritert og er ellers mye mer glad men griner ikke noe særlig nå:)

Mye latterkrampe, men går ikke retr over i tårer. Men er mye mer følsom, er jeg trist er jeg skikkelig trist, er jeg sint blir jeg skikkelig forbanna, og samme med glede og alt:hilarious:

Jeg begynte å grine av å høre venninna mi synge "just give me a reason" av Pink i en snutt hun hadde lagt ut på instagram :) Tre ganger.. På et par minutter.. :P

Back
Topp