Latterkrampe hos tannlegen

• Trådstarter Trådstarter My heart
  • Opprettet Opprettet
M

My heart

Guest
Når du ligger i tannlegestolen og plutselig får latterkrampe.. som du prøver å holde igjen.. og det ender med at du ligger å smårister.. og tannlegen spør om det går bra..
aldri følt meg så flau og dum før :p:gen045

Haha, fort gjort :) Morsomt når sånt skjer steder det er litt uventet. Hadde du fått medisiner? [emoji14]

Jeg hadde en spinalpunksjon i helgen, og grunnet mye tidligere bombing fikk jeg en god dose Vival én times tid før det skulle stikkes. De hørte når den virka for å si det sånn [emoji23] Satt i senga og humret og lo for meg selv.

Hehe.. ikke beste plassen å få latterkrampe det nei :p

Haha, fantastisk! Hjelper jo absolutt ikke på å tenke på at det ikke passer seg helt der og da ;)

Når du ligger i tannlegestolen og plutselig får latterkrampe.. som du prøver å holde igjen.. og det ender med at du ligger å smårister.. og tannlegen spør om det går bra..
aldri følt meg så flau og dum før :p:gen045
Hahaha! Hva lo du av??

Jeg blir "dopet" ned hos tannlegen og sier visstnok utrolig mye rart.. [emoji23]

Hahah! Er så teit å få latterkrampe på sånne steder :D Så blir det bare enda morsommere når man tenker på at man bør slutte å le:hilarious:

Jeg har som regel på meg ørepropper med musikk på og hørselvern over ved tannbehandling. Så blir litt irritert når tannlegen finner ut at han eller hun skal være pratsomme etter at jeg har koblet på musikk :P
Så her går det i kroppspråk eller miming. Ikke så lett å se hva han eller hun sier når de har masker på seg, og når de attpåtil tar brillene av meg så ser jeg veldig dårlig :P
Å prate med masse ting i munnen går ikke. Da blir det mye babyspråk som vi ler av begge 2.
En tannlege jeg hadde mens jeg gikk på skolen spurte om det gikk bra, og fikk bja til svar. Det tolket han som at jeg var 16 år og gikk på den videregående skolen og det yrkesutdanningen :P

Hahaha! Hva lo du av??

Jeg blir "dopet" ned hos tannlegen og sier visstnok utrolig mye rart.. [emoji23]
Nei, fikk ikke noe medisiner.. fikk bare tullflirn av ingenting.. typisk når det er situasjoner når en ikke skal le.. tannlegen fortalte om en gang han var litt ivrig og skulle spiste en julesjokolade, han fikk ikke av alt sølvpapiret og tygde det rett ned i en amalganfylling... lenge etterpå, begynte jeg å tenke på det.. kunne liksom ikke si til tannlegen at jeg lo av det 20 min etter liksom - haha

Nei, fikk ikke noe medisiner.. fikk bare tullflirn av ingenting.. typisk når det er situasjoner når en ikke skal le.. tannlegen fortalte om en gang han var litt ivrig og skulle spiste en julesjokolade, han fikk ikke av alt sølvpapiret og tygde det rett ned i en amalganfylling... lenge etterpå, begynte jeg å tenke på det.. kunne liksom ikke si til tannlegen at jeg lo av det 20 min etter liksom - haha
Hahaha, det er jo fantastisk. Ingen latter er bedre enn den som passer dårlig [emoji23]

Back
Topp