Latter

mb

Gift med forumet
I dag lo Alexander skikkelig. Han sugla på meg og når jeg laget en grimase og sa æsj og tørka det bort ville han aldeles le seg i hjel. Det var kjempe koselgi. Ser han samme syke humor som mora i hvertfall der alt som er grapsete er moro.[:D]

Åååå....de er så morsomt når de gjør det! Jonas lå på stellebordet
 for en uke sida....og skrattlo av pappaen sin. Fikk tårer i øynene jeg da! [:D]

Sååå heeerlig!!!
Lillemor her har ikke sånn skikkelig skrattet...
Men "skravler" og gurgler som en foss- i går her kom hun med en skrikende lyd som like godt kunne vært en av søskna!

Denne uka har det virkelig begynt å skje ting. Han har skrattet for første gang, og han prater og pludrer som bare det. Kjempekos er det![:D]

[:D]Tydelig at jentene mine følger januarbarnas utvikling altså. Jentene mine har nettopp begynt å le de også.... er bare så herlig[:D]

Alexander ler skikkelig når jeg kiler han på ryggen og på siden av magen. Jeg ler meg skakk fordi han er så komisk.
Klem

[:D] så herlig [:D] 

Matti ler også høyt. og det er herlig! Han smiler veldig mye og er godt humør...
nu øøver han å snu sæ fra ryggen til mage, andre vei går det jo greit allerede... han er bare så nydelig gutt! er bare så happy! [:D]

JR har allerede kunnet le en stund.. [:D] (ca 1 1/2 mnd gammel)
var så herlig å se han og pappa'n sammen da han hadde sitt første latterkick!![:D]
DA var ikke gledestårene lette å holde tilbake!![;)]

Back
Topp