Latter

olsenbanden2

Betatt av forumet
Hehe... i går lo Emily for første gang, det var en helt utrolig opplevelse!!!! hehe. Jeg sang og tullet m henne,og to ganger kom det en herlig søt latter!![:D]

Blæ, Benjamin har ikke begynt enda. Men vi øver oss, har kommet til giiiiii nå. Så det skjer vel snart håper jeg. Men han smiler masse, nok og bare se på han så gliser han fra øre til øre[:D]

[:D]ja,samme med Emmy, hun smiler bare vi ser på henne, hun snakker/babler hele dagen, sier eeeiiiii,giiiiiiiii,gyyyyyyyyyy osv hehe... moro er det!!!Hun har ikke ledd siden i går da, virker som det ikke er helt lett det der..kommer noen hostelyder i stedet[:D]

Hehe... i går lo Emily for første gang, det var en helt utrolig opplevelse!!!! hehe. Jeg sang og tullet m henne,og to ganger kom det en herlig søt latter!!

Kunne du høre latteren også?

Her er det også masse smiling nå=) Å så snakkes lyder... Åååå...vi gleder oss så til latteren også kommer=)

Lucas ler han og!
I går da han hadde lagt seg lo han og da klarte selvfølgelig ikke pappa å la han være, så mamma måtte bruke en halvtime til for å legge han... [8D]

ja,det er helt utrolig deilig når de ler... i går drev vi å boret ansiktet i magen hennes mens vi laget lyder, og hun lo og lo... en rullende og deilig latter[:D]

Back
Topp