Latter

Ari ♡

09.2018 ☆ 10.2020 ☆ 08.2025 ☆
Tilgangsansvarlig
Oktoberlykke2020❤
Novemberlykke 2020
Augustmagi 2025
Søvnløs i september 2025
Når begynte babyene deres å le?

Synes min er så treg :p han er rett over 15 uker gammel. Sent ute med smilingen også, måtte vel vente 8-9 uker. Storebror var ganske lik, tror han var 16 uker når han lo.

Det er nok helt innafor; synes bare jeg ser så mange med yngre babyer enn min som allerede ler, så jeg er bare nysgjerrig :happy:

Tuppa her kan hikste, men ikke hørt noe skikkelig latter enda. Hun er født 1.11. Smilte fra rundt 3 uker, men latteren uteblir. Kanskje det bare er vi som ikke er morsomme nok :joyful:

Mini her ble født 1 måned før termin, lo når han rundt 15 uker :-) Ler veldig av humpende bevegelser akkompagnert av at vi synger eller lager lyd.

Lille her lo ordentlig første gang 30. desember, dagen etter han ble 3 mnd (vet ikke hvor mange uker det er :hilarious:). Men han har vært litt tidlig ute med flere ting, storebror var treigere.

Når begynte babyene deres å le?

Synes min er så treg :p han er rett over 15 uker gammel. Sent ute med smilingen også, måtte vel vente 8-9 uker. Storebror var ganske lik, tror han var 16 uker når han lo.

Det er nok helt innafor; synes bare jeg ser så mange med yngre babyer enn min som allerede ler, så jeg er bare nysgjerrig :happy:
Min lille smilte tidlig, men latteren er ennå ikke på plass. Er 16 uker. Ville ikke ha stresset. Det kommer

Tuppa her kan hikste, men ikke hørt noe skikkelig latter enda. Hun er født 1.11. Smilte fra rundt 3 uker, men latteren uteblir. Kanskje det bare er vi som ikke er morsomme nok :joyful:
Samme her, min er 1 dag eldre enn din :happy: babylatter er det søteste, så jeg er bittelitt utålmodig :rolleyes:

Min jente er født samme dag som din gutt. Hun ler ikke enda, men det kommer av og til latterhikst - når mannen synger Lille Petter edderkopp, eller om jeg husker henne opp og ned. Hun smilte litt før seksukerskontrollen. Gleder meg til hun ler ordentlig... :)

Back
Topp