Latter :)

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Lillebror har endelig begynt å le av ting. Morsomst av alt er storebror, spesielt i badekaret - da ler han nesten hele veien.

Men ellers er det promping på magen under bleiebytt som gjelder; eller hvis du blåser i ansiktet og overrasker ham :)

Hva får deres små til å le?
 
Hvis jeg, noen eller noe kommer fra langt unna og kommer nærmere, dansing og synging samtidig, leke at vi kommer og tar han og generelt veldig livlig lek :D
 
Å ta han oppover benet og si mandag, tirsdag osv... veldig kilen i skrittet. Og under haka. Og i nakken. Og ved å bli blåst på magen.

Ellers er det sånn ca alt storebror gjør, når pappa er rar eller hvis jeg tar av meg brillene :hilarious:
 
Se på hundene som leker, bli blåst på magen eller at jeg holder henne opp i luften og snurrer rundt er favorittene :)
 
Hver gang jeg blåser lille på magen ser han bare kjemperart på meg. Tydeligvis en favoritt hos mange andre :p
 
Hvis jeg/noen andre lager grimaser, beveger seg rart eller oppfører seg tullete. Hvis jeg rister på hodet om jeg har håret i en bolle på toppen av hodet (Lille my sveis) :p Rare lyder av forskjellig art som man lager. Hundene som rører på seg!
Bli gynget når man løfter opp lille (opp og ned). Gå i mot fra avstand, som andre nevner (men har alltid på egenlaget film-musikk da... aaaaaaaAAAA OO (ved O er jeg helt i nærheten :p Fin forklaring ikke sant?) . Eller gå mot noe som lille er fiksert på.
Leke med beina på lille - vifte hit og dit. Vifte på armene. Synge "hode skulder kne og tå" der jeg beveger den lilles armer.
Meg som synger (har sikkert ikke så fin sangstemme :rolleyes:)

Veldig ofte flirer den lille av egne ting når det lekes alene på gulvet. Da aner jeg ikke hva som er artig.
 
Min ler og skratter av absolutt alt og alle om dagen :joyful:

Hun smiler med hele ansiktet hver gang hun ser meg :) super koselig :)
 
Frøkna her er veldig kilen øverst på brystet og, under armer og nederst på låret. Når hun er overtrøtt/sliten får hun skikkelig latterkule bare jeg er borti, eller om jeg liksom "spiser" henne opp
 
Har dere klart å fange det på film? Har noen små snutter, men slutter oftest når han ser mobilen. Da skal ha fange den i stedet..
 
Back
Topp