Latter?

Leneg85

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Har alle hørt latter enda?
Her har det kun kommet noen hikst og en liten latter i søvne en gang. Det er tydeligvis veldig morsomt å vippe i vippestolen om dagen, men ingen latter. Vil så gjerne høre den fine lyden ❤:) Vet man ikke skal sammenligne og at alle utvikler seg ulikt.. men det er litt vanskelig å ikke gjøre det.

Får vel bare nyte et herlig smil enn så lenge :)
 
Her har da kom meir og meir sista veko - nydelig lyd ♡♡♡
3 mnd og 1 veka i dag
 
Ikke noe annet enn hikst her. Masse smil dagen lang, men latteren venter vi fortsatt på :)

Jeg driver og prøver å lage morsomme lyder, grimaser, blåse på magen osv, men den kommer vel når den kommer :p
 
3 måneder i morra og har ikke hørt skikkelig latter enda, men tror ikke det er veldig lenge til. Han gliser og hikster veldig mye nå så håper det kommer en trillende latter snart! :)
 
Her ler han skikkelig flere ganger om dagen. Har kommet gradevis over flere uker, men nå er det mye. Verdens vakreste lyd som smelter både mamma og pappa her <3
Han er 3 mnd på mandag:)
 
Her ler han skikkelig, også er han kjempe kilen!
Alle er jo forskjellig, og det kommer til slutt :) men skjønner at man blir litt utålmodig :p
 
Mye latter uten lyd, men har hørt den et par ganger såvidt ❤
 
Ja, B ler høyt. Det er storesøster som bringer frem den beste og lengste.
 
Hun ler noen ganger på stellebordet eller når vi ser på oss i speilet. Det er så fantastisk, jeg smiler så jeg får helt vondt i kinnene :D
 
Ingen latter her heller, men tror den er ganske rett rundt hjørnet for jeg hører noen hikste lyder.
 
L ler med lyd og der er fantastisk, så gled deg. Hun gjorde det første gang for litt over en uke siden da var hun vel akkurat 3mnd
 
Her er det mest hiksting enda, og hun blir 4 mnd om 9 dager. I går fikk jeg henne til å le på stellebordet :) Herlig, selv om det ikke var noen kjempelang latter :) Har hørt henne le et par ganger før det også, og det samme har pappaen (da jeg ikke var tilstede). Håper det blir mer snart.
 
Hørte første ordentlig latter idag! Herlig!!! Rullende god latter :) mamma er morsom ❤️ hun er 11 uker og to dager gammel :)
 
Jepp da hendte det her også, 3 mndr og 17 dager lo hun godt på stellebordet idag. Sååå herlig å høre.
 
Lillemor er snart 11 uker og lo i søvne i dag morges ;) aldri hørt det før så jeg lo meg jo ihjel selv :D
 
For to uker siden begynte hun å le litt ved kveldsstell. Og i dag lo hun myyyye da hun satt i fanget mitt! :D satt og prata, og der tok hun løs i to puljer, og det var så smittende og hærlig at jeg lo selv også. :)
 
Back
Topp