Latter

3153m

Andre møte med forumet
Jeg satt å kilte gutten min tidligere i dag og plutselig så lo han! Det var så nydelig å høre, jeg fikk tårer i øynene! (Kanskje litt hormonell enda?) Frem til nå har han bare småflirt litt i søvne, men nå klukklo han. :-) han er 3 mnd på torsdag.
Har flere hørt den første babylatteren?

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Jeg satt å kilte gutten min tidligere i dag og plutselig så lo han! Det var så nydelig å høre, jeg fikk tårer i øynene! (Kanskje litt hormonell enda?) Frem til nå har han bare småflirt litt i søvne, men nå klukklo han. :-) han er 3 mnd på torsdag.
Har flere hørt den første babylatteren?

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Så herlig :D

Ja vi har hørt den lenge :D Det er den deiligste følelsen♡

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Ja, hørte den på lørdag. Akkurat 10 uker Såå herlig å høre.

Sent from my LG-D855 using BV Forum mobile app

Ååå så herlig. Gleder meg til å få høre latteren til vår lillegutt. Har kun fått noen få smil til nå og det er bare DEN beste følelsen da. Er kun 6 uker og 2 dager :)

Ja det er skikkelig hjertelig latter her! Magisk!! Begynte da han var 8 uker.

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei:-( Men jeg gleeeeeder meg:-D

Smiler og ler uten lyd. Men syntes jeg hørte en liten lyd i latteren i dag. Men gleder meg til det kommer sånn skikkelig... Verdens beste lyd!!! Er 11 uker

Vesla har ledd med lyd i 3 uker alt:) Så gromt altså!! Får selv tårer i øynene.
Hun blir tre mnd om et par dager.

Min er 3 mnd, og ler hittil bare uten lyd og fniser litt... venter i spenning på latter hver dag, og vi har bare fått to korte klukk. Gleder meg så utrolig til det kommer ordentlig!

Tok sin tid, men endelig begynner latteren å komme hos lille snupp :) mer og mer for hver dag :D Hun blir 4 mnd på torsdag.

Her lo hun første gang igår<3

Mamma til to prinsesser<3

Forrige uke begynte mini å le når vi kilte henne :) og i helga hadde vi en hund på besøk og hunder er visst skikkelig morsomme for hver gang mini så hunden lo ho :p og hvis hunden bjeffa eller ville hilse/snuse på henne fikk ho latterkrampe og lo så ho ikke fikk puste :p -lurer på om vi må få oss hund altså ;)

Forrige uke begynte lillemann å le også :):) er jo ikke noe som er mer nydelig enn babylatter! Her har han også funnet stemmen sin skikkelig! Er mye herlig lyder som kommer ut av han om dagen! Og han blir så stolt virker det som! Ligger å gliser og prater om hverandre <3

Back
Topp