Latter :)

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Nå har lillebror begynt å le :love7 Jeg fant tilfeldigvis ut at han var kilen på brystkassen, og hvis jeg kiler han på en bestemt måte kommer det littegrann babylatter :love2:love2:love2 Et par uker før han lo begynte han å få humor, at han faktisk smilte hvis vi herjet eller tullet med han :) Det er utrolig hvor raskt utviklingen går!

Det er så herlig:D jeg venter på det første latteranfallet nå jeg;)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

awwwwww, så skjønt da:love7
Her ler veslegutt også...det er mest smil, men latter innimellom:love2:love2

Å så heldige dere er.
Her gaper hun høyt og det ser ut som hun skal le, men kommer mer en sånn gaaaaah lyd. Venter spent (og utålmodig) på latteranfall!!
Men mi er litt treg tror jeg og. Fortsatt sparsom på smilene sine og. Ooh denne tiden er morsom.

Å så heldige dere er.
Her gaper hun høyt og det ser ut som hun skal le, men kommer mer en sånn gaaaaah lyd. Venter spent (og utålmodig) på latteranfall!!
Men mi er litt treg tror jeg og. Fortsatt sparsom på smilene sine og. Ooh denne tiden er morsom.
Sånn er det her og, liiike før liksom ;) men hun smiler masse da, og snakker som en foss ; ) så søtt <3

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Her tror jeg behovet for å lære å le er større hos lille selv enn hos oss. Hun smiler med hele seg, gaper høyt og er så fornøyd at hun ikke vet hvor hun skal gjøre av seg. Tror det ville være befriende å slippe latteren løs!

Back
Topp